AKA demisk
Elsker forumet
Jeg har gått tom for oppdrag.. Hva nå da????[:@][:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: slisabeth
Hvordan har du klart deT?
ORIGINAL: MICAmor
[:)]Har ikke fler jeg heller... Så jeg regner med at det dukker opp noe nytt om noen dager.
(Men jeg spiller på to kontoer da.. Så på konto 2 har jeg igjen litt av haloweenoppgaven. Er ikke litt hekta nei[8D].)
ORIGINAL: 404 File not found!
[:)]Har ikke fler jeg heller... Så jeg regner med at det dukker opp noe nytt om noen dager.
(Men jeg spiller på to kontoer da.. Så på konto 2 har jeg igjen litt av haloweenoppgaven. Er ikke litt hekta nei[8D].)
Hvilken level er du på nå? Er på 46 jeg[8D]
Hvilken level er du på nå? Er på 46 jeg[8D]
Vil nesten ikke si det...men er på level 61 på hovedkontoen og level 45 på den andre.....
[:)]Er akkuratt ferdig med å gi 1000000 på 2 kontoen min,og ble jo tilslutt ferdig med alle peanøttene der også.. Og der er det bare halloweenoppgavene. På 1 konto tror jeg det dukket opp tollboden,klesbutikken,kanonene i alle fall etter peanøtthelvetet[8D]
ORIGINAL: ¤Lykketrollmor¤
WOW. Sliter som bare det med å klare mine jeg - har ikke nok venner som spiller Frontierville.
Dersom noen trenger Frontierville venner så er det bare å sende en PM [;)]
ORIGINAL: vw*engel
jeg trenger en nabo til...
heeeelp?? [:D]
må få kjøpt disse hersjens headstonene ....!
Ble ferdig med de Halloweengreiene i dag. Har ikke flere, hvordan jeg klarte det... Tja.. litt hekta... [8D]
ORIGINAL: tullemor_86
Ble ferdig med de Halloweengreiene i dag. Har ikke flere, hvordan jeg klarte det... Tja.. litt hekta... [8D]
de blei jeg ferdig med på lørdagen[:'(]
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
ORIGINAL: vw*engel
jeg trenger en nabo til...
heeeelp?? [:D]
må få kjøpt disse hersjens headstonene ....!
kan du ikke kjøpe de uten venner da??