Frontierville....

ORIGINAL: slisabeth

Hvordan har du klart deT?

det lurer eg og på?????
har 2 rekke med oppdrag eg.

Og treng flere venner, men har lukket profil,

Ble ferdig med de Halloweengreiene i dag. Har ikke flere, hvordan jeg klarte det... Tja.. litt hekta... [8D]

[:)]Har ikke fler jeg heller... Så jeg regner med at det dukker opp noe nytt om noen dager.
(Men jeg spiller på to kontoer da.. Så på konto 2 har jeg igjen litt av haloweenoppgaven. Er ikke litt hekta nei[8D].)

ORIGINAL: MICAmor

[:)]Har ikke fler jeg heller... Så jeg regner med at det dukker opp noe nytt om noen dager.
(Men jeg spiller på to kontoer da.. Så på konto 2 har jeg igjen litt av haloweenoppgaven. Er ikke litt hekta nei[8D].)

Hvilken level er du på nå? Er på 46 jeg[8D]

ORIGINAL: 404 File not found!

Vil nesten ikke si det...men er på level 61 på hovedkontoen og level 45 på den andre.....

Vil nesten ikke si det...men er på level 61 på hovedkontoen og level 45 på den andre.....

Hehe. Hvilke oppdrag fikk du etter at du hadde samla 1 000 000 coins? Og planta alle de ertene? Om du husker[;)]

[:)]Er akkuratt ferdig med å gi 1000000 på 2 kontoen min,og ble jo tilslutt ferdig med alle peanøttene der også.. Og der er det bare halloweenoppgavene. På 1 konto tror jeg det dukket opp tollboden,klesbutikken,kanonene i alle fall etter peanøtthelvetet[8D]

[:)]Er akkuratt ferdig med å gi 1000000 på 2 kontoen min,og ble jo tilslutt ferdig med alle peanøttene der også.. Og der er det bare halloweenoppgavene. På 1 konto tror jeg det dukket opp tollboden,klesbutikken,kanonene i alle fall etter peanøtthelvetet[8D]

Men de er jeg jo også ferdig med[:'(] og saga er jeg ferdig med..

Jaja, er bareå vente da..

kjenner jeg er veldig glad at jeg ikke har begynt med den aplikasjonen!!

[:-]Veeel,jeg har bygget 7 hønsehus på 1 konto,og prøver å få alle merkene fra Jackalope society...
Alltid noe å finne på... Snart ferdig med alle skole oppgavene også[8D][:D]

ORIGINAL: ¤Lykketrollmor¤

WOW. Sliter som bare det med å klare mine jeg - har ikke nok venner som spiller Frontierville.

Dersom noen trenger Frontierville venner så er det bare å sende en PM [;)]

Send meg en pm du,om du trenger to naboer til prisen for 1.... Jeg er vel en "relativt" ivrig spiller....

Legger meg nå,så pm med naboforespørsler fikses i morgen tidlig[:D]

jeg trenger en nabo til...

heeeelp?? [:D]

må få kjøpt disse hersjens headstonene ....!

ORIGINAL: vw*engel

kan du ikke kjøpe de uten venner da??

Ble ferdig med de Halloweengreiene i dag. Har ikke flere, hvordan jeg klarte det... Tja.. litt hekta... [8D]

de blei jeg ferdig med på lørdagen[:'(]

ORIGINAL: tullemor_86

de blei jeg ferdig med på lørdagen[:'(]

jeg blir snart ferdig med de...
men nå prøver jeg og få flere "badges". har plantet alle typene av crops,så skal jeg høste alle de forskjellige på 1 dag[8D][8D][8D]

men har dere blitt ferdig med gravplassen??

jeg kommer aldri til og bli ferdig. for man må jo invitere en venn,og ingen av mine venner vil bli med i frontierville....

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

men har dere blitt ferdig med gravplassen??

jeg kommer aldri til og bli ferdig. for man må jo invitere en venn,og ingen av mine venner vil bli med i frontierville....

Du har fått en pm....

Er ferdig med alle jeg og...[:'(]
Begynner på "badges" men de jeg har igjen tar så lang tid jo...
Har til å med vært så snill at jeg har plantet 5 av hver av elle "crops" så naboene finner det de trenger. Og oppdaterer om de høster de. Så, er bitte litt arbeid der da.[8D]

Om noen trenger nabo er det bare å sende forespørsel. Heter: Savner Barn Nå [:)]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: vw*engel

kan du ikke kjøpe de uten venner da??

njao, men koster 5 hestesko, og jeg har ikke sååå mange.
av prinsipp så bruker jeg ikke mine egene penger på spill... og tar heller i mot flere venner enn å kjøpe :)
så... jeg trenger fortsatt naboer... *snufs*

Back
Topp