Fronter til skap på badet?

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
Noen som vet om man kan få kjøpt kun skapdører til baderomsinnredning?i leiligheten vår har vi en relativ ny baderomsinnredning fra forrige eier. MEN jeg liker overhode ikke fargen på skapdørene. Derfor lurer jeg på om det går an å bytte de ut uten å måtte kjøpe helt ny baderomsinnredning....

Du kan ikke bare male dørene?

Har ikke peiling jeg....men burde jo ikke være umulig så håper noen kan hjelpe![:D]

Går det ikke an å høre med forskjellige baderoms butikker? Ta mål av dørene og høre? Det hadde jeg gjort.

ORIGINAL: Dragemamma

Har ikke peiling jeg....men burde jo ikke være umulig så håper noen kan hjelpe![:D]

hmmm...Tore lurer også på det, men jeg er litt usikker. Er ikke treslag av beste sort for å si det sånn, men kanskje dersom man pusser MASSE først. Kanskje prøve på innsiden av et skap og se hvordan det blir[:-] Dørene er nesten som tre-plastikk, hehe.

ORIGINAL: ~Mirabell~

hmmm...Tore lurer også på det, men jeg er litt usikker. Er ikke treslag av beste sort for å si det sånn, men kanskje dersom man pusser MASSE først. Kanskje prøve på innsiden av et skap og se hvordan det blir[:-] Dørene er nesten som tre-plastikk, hehe.

Men om du sprayer, da trenger du vel ikke pusse?? [&:] (nå er jeg langt utenfor mitt fagfelt assa).. men trodde ikke man trengte det da...

hmmm...Tore lurer også på det, men jeg er litt usikker. Er ikke treslag av beste sort for å si det sånn, men kanskje dersom man pusser MASSE først. Kanskje prøve på innsiden av et skap og se hvordan det blir[:-] Dørene er nesten som tre-plastikk, hehe.

Men om du sprayer, da trenger du vel ikke pusse?? [&:] (nå er jeg langt utenfor mitt fagfelt assa).. men trodde ikke man trengte det da...

aaaner ikke, langt utenfor mitt fagfelt også[8D]men vil gjerne ha beis/lakk sånn at det vises at det faktisk er tre. Vet ikke om slikt fins på sprayboks*må finne ut*

ORIGINAL: citadel

Hmmm, vet ikke helt. Men det er i alle fall mulig å finne bare skapdører i billigkroken på ikea da[:D] Er dere heldige finner dere noe dere liker og noe som passer[;)][:D]
Vet et vennepar av mamma og pappa gikk titt og ofte inn om plukket opp fronter til kjøkkenet sitt.

hmmmm, kanskje. Men er ikke Ikea sånn at hvis du ikke har kjøpt hovedmøblementet hos dem, så passer ikke noe av "ekstrautstyret". klønete forklart[8D] Men uansett, madrasser på Ikea må være på ei Ikea-seng, dynetrekk fra Ikea passer kun på dyner fra Ikea etc. De har liksom sine "egne" størrelser på alt virker det som så da ser jeg for meg at de ikke har samme mål som på dette baderomsinnredninga som er kjøpt på en helt annen plass[8|][:-][;)] 
Nei, jeg aner ikke. Var ikke så veldig gira på å farte rundt på alle stedene som selger baderomsinnredning for å sammenligne mål, men jeg må vel bare bite i det sure eplet og gjøre det[8D]

Hmmm, vet ikke helt. Men det er i alle fall mulig å finne bare skapdører i billigkroken på ikea da[:D] Er dere heldige finner dere noe dere liker og noe som passer[;)][:D]
Vet et vennepar av mamma og pappa gikk titt og ofte inn om plukket opp fronter til kjøkkenet sitt.

hmmmm, kanskje. Men er ikke Ikea sånn at hvis du ikke har kjøpt hovedmøblementet hos dem, så passer ikke noe av "ekstrautstyret". klønete forklart[8D] Men uansett, madrasser på Ikea må være på ei Ikea-seng, dynetrekk fra Ikea passer kun på dyner fra Ikea etc. De har liksom sine "egne" størrelser på alt virker det som så da ser jeg for meg at de ikke har samme mål som på dette baderomsinnredninga som er kjøpt på en helt annen plass[8|][:-][;)] 
Nei, jeg aner ikke. Var ikke så veldig gira på å farte rundt på alle stedene som selger baderomsinnredning for å sammenligne mål, men jeg må vel bare bite i det sure eplet og gjøre det[8D]

Jeg tror de har vanlige standardmål på kjøkken. Vi tittet i alle fall på ikea kjøkken da vi tenkte å bygge litt på det kjøkkenet vi har fra før av. Vi tenkte kjøpe selve stammen på ikea og frontene der resten av kjøkkenet er kjøpt. Vi er fornøyde med frontene, men vil ha et par høyskap, men det var jo selvfølgelig et sånn mega dyrt kjøkken forrige eierne hadde satt inn, så da ble det over 20.000 kr for to høyskap. Men hvis vi kjøpte stammen på ikea ville vi spare nesten 15.000 kr. Vi har ikke kommet oss i gang med planene våre enda, men nå som skattepengene ble så fine, tar vi kanskje en ikea tur på våren en gang[;)][:D]

hmmm, da må jeg sjekke det ut ja![:D] Ikea til våren sier du?Det må vel bety Trondheim da om jeg ikke tar feil[:D]

Back
Topp