Frokosttråd..

1 egg og 1knekkebrød med hvitost og masse kaffi med melk i[:)] 
Er litt mat lei for tiden egentlig, men kanskje fordi jeg er vant med å spise for lite om dagen, mens jeg nå prøver meg på å spise hver 3dj time[;)] Seinere må jeg ut å ha makrell i tomat - der er SÅÅ godt på knekkebrød[:D]

to knekkebrød med gulost og tomat, et glass appelsinjuice og en kopp kaffe[:)]

Her ble det en real frokost med en neve mandler og en halvliter vann før far og storesøster stod opp.
Så ble det et stekt egg med ketchup på grovbød, og ei brødskive med brunost pluss en liten skalk med leverpostei[:)] 
Ooog et glass skummamelk og enda en halvliter vann, så nå får`n tro jeg holder meg mett ei lita stund[8D]

To skiver brød med grov leverpostei og agurk fra mammas drivhus [:)]

Kasta i meg en nutrilett-bar med karamell/toffee på vei til jobb.. Blir vel et par knekkebrød med baconost om ikke så lenge tenker jeg[;)]

3 hardkokte egg hakket opp i en skål med litt smør og salt over + noen sneier med bacon
Vann å drikke til

En stor slurk med Aloe Vera, så tre kopper kaffe..  Snuppa har spist youghurt [8D]

Så nå venter vi på at storebror skal våkne så vi kan få lunsj, og han frokost.. omelett med ost og skinke og ristet brød [:D]
Og melk, hvis det var viktig å si hva vi drikker til.. haha.

Champiss hadde vel vært på sin plass i dag egentlig, og kaviar..[:-][:-]

Foreløpig kun kaffe.. Vi spiser frokost når andre spiser lunch.[8D]

Sitter og spiser wraps med reker og salat.

blandet sammen med

Hadde også ett glass med

Ingen ting så langt..noen slurker Pepsi Max bare.. Jeg spiser kun 1 gang om dagen, idag blir det litt godis på kvelden om jeg orker[;)]

Varme rundstykker, omelett og bacon.

cornflakes MED sukker og siesta i glasset [X(]

Gratulera med bryllupsdagenn Lena Levegg[:)]

Her e me nett ferdig med frukosten.
Da blei 2 skjeve med, smør, majones, røykt skinka og tomat + 2 egg og 2 glass melk[8D]

I sånne tråder har jeg så lyst til å lyve[8D]
Men i dag har frokosten bestått av: en 1,5 l pepsi max og smågodt! [X(]
Jeg har barnefri og mannefri, såeeeeh da er det LOV! [:D]

Det ble to knekkebrød med smør og ett glass vann i dag..

All-brans med skogsbæryoghurt,banan og kanel oppå[:)]

Back
Topp