frokostservise - hjelp!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Jeg trenger hjelp til å finne et lekkert/fint/koselig frokostservise vi kan ønske oss til bryllupet..

Gjerne andre forslag til bryllupsgaver også.. Det eneste vi har så langt er en postkasse og gressklipper [8D]
(kjøkkenmaskin får vi - den står i boden hos mamma med sløyfe påååå [:D])

(Her er postkassa...

Vi har de hvite tallerkene, skålene og kaffekrusene fra Rosendahl, og de vanlige vannglassene derfra.. [:)]

ORIGINAL: [Malin]

Vi har de hvite tallerkene, skålene og kaffekrusene fra Rosendahl, og de vanlige vannglassene derfra.. [:)]

åssen ser tallerknene ut?
Glassene vil jeg ikke ha - for de har "alle" [:D]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: [Malin]

åssen ser tallerknene ut?
Glassene vil jeg ikke ha - for de har "alle" [:D]

De er helt like glassene, samme profilene og alt. Bare at de er hvite. [;)]

ORIGINAL: Oline

Hva slags stil, da?

jeg har dette fra willeroy - heter foglia.. i middags- og suppetallerkner.. men det produseres ikke lenger.. men vil gjerne ha noe som ligner litt..
ikke kritthvitt, og ikke farger og mønster og dill.. klassisk.. som man ikke går lei av..

ORIGINAL: Oline

Edme eller Nature fra Wedgewood?
(du får google selv[8D])

nature var fin [:D]

fant denne på tilbords

country heritage

ORIGINAL: Syska

Til hverdags eller til "pynt"?

Til hverdags synes jeg dette er veldig fint i hvitt, litt grovt på en måte:
http://glassoginterior.no/default.pl?showPage=589

Og til litt mer spesielle anledninger synes jeg absolutt dette er fantastisk:
http://glassoginterior.no/default.pl?showPage=246

Når det kommer til andre ting dere kan ønske dere så kan kanskje vinglass være en idé.. Her i huset er nok de som Ari Behn designet høyt oppe på listen over favoritter.. Utrolig fine glass (selv om resten av serviset absolutt ikke er noe å rope hurra for i mine øyne..[;)]).. Fatter ikke at du ikke vet hva du ønsker deg!![8D] Her er ønskelisten nesten klar og vi har ikke satt dato ennå..[;)][;)]

likte den nederste best.. den andre ble for grov.. her skal det være romlemantisk [:D]
vil ha et pent frokostservise til helgefrokoster og når vi har besøk..
det vi bruker nå er sånn "10 kroner pr del fra skeidar-hvitt med riller" - og det er STYYYYGT.. [:'(]

vi er liksom to voksne mennesker som har bodd for oss selv i evigheter, så vi har liksom alt - derfor er det vanskelig å finne fornuftige ting å ønske seg.. [:D]

Back
Topp