Frokosten deres da?

lone2

Elsker forumet
Hva hadde dere itl frokost i dag??

I dag har vi PIZZA rester fra i går, med rømme og salsa. Også IS med KREM...

NAMM!! Måtte le når jeg så blikke til snuppa, når jeg svaret JA på "kan jeg få is " spørsmålet. HEHEHE

er på jobb, så hadde ei skive med kyllinglår(varma låret og rev av biter til å ha på skiva da..[:D]) ei halv skive med honning og 5 biter brie-ost med kapteinens kjeks. Og sitronvann..

her blei det 2 brødkiver med krydderskinke....hehe

ORIGINAL: lykkeligmamman

er på jobb, så hadde ei skive med kyllinglår(varma låret og rev av biter til å ha på skiva da..[:D]) ei halv skive med honning og 5 biter brie-ost med kapteinens kjeks. Og sitronvann..

nam!!!

Me hadde pannekaker i dag! [:)]

Tre brødskiver med et slags skinkepålegg. Var kjempegodt! Men var minus at gubben hadde glemt å skjære opp brødet i går på butikken, så da måtte jeg gjøre det selv [>:]

spiser skive med speilegg og ketchup nå!

Knekkebrød med makrell til guttungen, og kneip med baconpostei og agurk til meg [:)] Og ikkje minst, fersk, upasturisert melk! [:D] (likar å leve litt på kanten)

Tyggegummi[8D]

Guttungen hadde brødskive med jordbærsyltetøy.

Skal lage grove vafler til lunsj når gubben står opp (evt. etter luren til lillemann), han får sove leeeenge i dag[:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Havregrøt med eplesyltetøy og kanel.

mmmm! Der sa du noe! må kjøpe eplesyltetøy! det er godt det[:D]

Jeg spiste kald havregrøt fra i går, ungene spiste grove hjemmebakte horn med prim [:)]

ORIGINAL: Hulder

Knekkebrød med makrell til guttungen, og kneip med baconpostei og agurk til meg [:)] Og ikkje minst, fersk, upasturisert melk! [:D] (likar å leve litt på kanten)

Hvor får du tak i den melka a?

bakt potet[:D]

2 skiver med sjokade og 1 glass ekstra lett melk [:)]

koselig fellesfrokost med nystekte rundstykker med valgfritt pålegg :) 

som vanlig[8D][:D]
men smakte den røde for første gang i dag, favoritten er absolutt den med blåbær og aprikos!!!![:D][:D]

Back
Topp