Frokostbursdag

Aldri hørt om men syntes det hørtes koselig ut :-)

Å om noen sover så lenge med barn i huset så bør di klare å komme seg opp den dagen det er bursdag ;)

Hørtes koselig ut :)

Har hvert på da jeg var liten. Vi begynte på skolen kl.11 på mandager 1 år. Bestevenninna mi hadde det. Veldig koselig. Alle spiste en god frokost sammen og skravla. Åpna gaver osv. Når moren hennes skulle spørre om noen ville ha kokt egg, så sa de fleste neitakk. Men jaggu var det ikke helt vanlig egg i kjelen. Hun hadde kinderegg. Husker det var veldig morsomt på den tiden. Kan tenke meg vi gikk et sted i 2-3.klasse kanskje. Og alle gikk sammen til skolen. Veldig koselig.

Hørtes koselig ut, jeg ville likt det om mine ble invitert slik. Ville ikke tort å arrangere det selv da. Vi hadde barnebursdag fra 11 en lørdag en gang, fordi vi måtte skvise to barneselskap inn på en dag. Da fikk vi klager fra et par foreldre om at de ikke brukte å være oppe så tidlig på helg. Det hadde jo ikke jeg tenkt på, som har en liten morgenfugl som aldri sover lengre enn kl 6. :P
Såpass!
Vi kan gjerne ligge lenge i helgene, sånn ca til kl 10.
Men hadde ongene blitt bedt i selskap, hadde vi selvfølgelig satt på alarm tidligere. Det kunne ikke falt meg inn å klage på at en bursdag starter for tidlig, den synes jeg var litt frekk!

Eldste har vært på ett par ganger, da har de startet kl. 09.00 De får god frokost, åpner gaver også leker de resten av tiden. Her møtte de opp i pysj alle sammen. Vi syntes det var perfekt for vi hadde jo hele lørdagen etterpå fri til andre gjøremål.

Jeg syntes det hørtes kjempe kult ut og vurderer å gjøre det en gang :)

Back
Topp