Frokostblanding

Har spist mye av den Havre crunch den siste tiden, veldig god!

Her går det mest i havregryn og hjemmelaget granola.velger andre frokostblandinger på butikken av og til.da blir det helst sjokokuler

Nei det har vi aldri lenger i hus :-) Leste en artikkel i VG og den rystet men har aldri hatt det i huset før det heller men etter jeg leste det stykket ble jeg ennå mer obs på det

Nei det har vi aldri lenger i hus :-) Leste en artikkel i VG og den rystet men har aldri hatt det i huset før det heller men etter jeg leste det stykket ble jeg ennå mer obs på det

Hva slags artikkel? Få høre!

Hun spiser havrefras og cheerios havre til kveldsmat veldig ofte. :)

Sjokogreier er forbudt her i huset som måltid, er jo som å spise sjokolade til frokost. Hvis vi hadde kjøpt sånne hadde hun fått det som lørdagsgodt da. :)

Hva slags artikkel? Få høre!

En i VG tidligere i år. Var testet alle frokost blandinger og, noe jeg allerede er klar over, så er det jo ingen næring i disse men derimot masse sukker! Men det spiller no ingen rolle for vi har ikke sånt i huset :-)

Hun får coco pops? Den med apa på.
Hun får det kun i helgene ;)

Hvis hun vil ha, noe som er sjeldent. Går i cheerios, mini puffs eller hva de heter og kornblanding med tørket frukt.

Han er ikke blitt så stor enda, men kommer til å få havregryn, weetabix eller 4-korn. Kommer nok ikke til å kjøpe inn noe an de typiske 'barne-frokostblandingene', med tenke på sukkerinnholdet :p

Det er som regel bare Granola og Albran vi har, så da er det det hun får/vil ha. De periodene vi kjøper honnikorn osv unngår vi å gi henne det. ;)

Havregryn med melk er vel jevngodt med grov brødskive ville jeg tro. Jeg tenker ikke på det som frokostblanding, men det er kanskje det?

De får Cheerios og Havrefras, da oftest sammen med yoghurt og frukt eller bær. Får de det med melk på blir det ikke spist.

Back
Topp