Frokostblanding

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Får barna deres frokostblandinger? Hva slags type, i så fall, og hvor ofte? Hvis ikke, hvorfor ikke?

Ja det gjør hsn,sjokokuler,corn flakes,havrefras

Ser ikke noe problem med det,derfor får han

Det er sjelden at hun får noe annet enn korn fordi det er det jeg har. Hun vil ikke være med i butikken og spørr ikke etter frokostblandinger. Jeg vet hun liker det så hender jeg en gang i året husker på å kjøpe til henne og da er de med sjokoladesmak favoritter :)

Ikke så ofte, for hun spør ikke om det. Men vi har cheerios hjemme alltid.

Vi pleier ha det når vi er på hytta.
Men nå laget jeg faktisk granola på morgenen i dag, og da får såklart ungene også;)

Hos mine foreldre pleier hun forresten å få sjokokuler.

Nei. Han spiser ikke sånt. Men av og til kan han spise havregryn med melk og rosiner.

Greit å høre at det ikke er heeelt "forbudt"! :)

Ikke enda, men hun kommer til å få når hun blir eldre. Noe havrefras eller All Bran til vanlig, men gjerne noe coco puffs eller lignende til helga. Sånne små pakker er jo geniale. Dem kjøper jeg som snop selv og spiser tørre :P

Har ikke fått det enda men ska få etterhvert:) sånn med fullkorn toppa med jordbær og blåbær er jo så snadder!

Her er det mest corn flakes og havrefras det går i. Vi unngår de med mest sukker.

Ja,får når vi har...ikke ofte vi kjøper,og de gangene hun spør i butikken får hun velge ut hva hun vil ha selv :)

De spiser det ofte til frokost, cherios og havrefras :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Havregryn bruker vi absolutt uten begrensninger, særlig eldste spiser det i joghurten sin eller melk.
Tidvis får de sånne med sjokoladesmak på lørdagskvelden eller noe sånn, men max en gang i uka og ikke hver uke vi kommer på det. Det anses litt som godteri.

Havregryn med melk og rosiner spiser jeg selv ofte også

Ingen her i huset liker noen av dem vi har prøvd,så det blir ikke kjøpt..

Back
Topp