Frokost

Smoothie [emoji7][emoji173]️ Sunt og godt[emoji39]

Jeg lager også smoothie.. En som er veldig grønn:)

Chashew-nøtt melk, spinat, brokkoli, 1/2 banan, litt ananas og 5-6 nøtter.

Min vanligste frokostsmoothie er banan, havregryn, mandler og mandelmelk :)

Høres bedre ut enn min super grønne sak:) Har laget den fast i flere mnd og jeg lager den med mer og mer spinat. Blir en vane med "salat" til frokost.

Havregrynsgrøt med sjokoladeprotein [emoji3][emoji106]

Kanelknekkebrød med luft på. Laaangsomt. Og gulrot til dessert før en halvtimes hvil for å hindre at det kommer i retur...

En av mine tidligere diller... men nå er jeg tom for den gode sjokoladeproteinen min.. :P

Helt hekta jeg[emoji3] Hender jeg blander grøten med vaniljeprotein og kanel også, men sjokoladetopping er helt klart best[emoji515][emoji7]

Havregrynsgrøt eller musli med melk :-) lagde meg mye smoothie en stund men det var nødmaten min da kvalmen var som verst så akkurat nå frister det ikke overhode :p

Havregrynsgrøt eller musli med melk :) lagde meg mye smoothie en stund men det var nødmaten min da kvalmen var som verst så akkurat nå frister det ikke overhode :p

Havregrynsgrøt var nødmaten min...så muligens får jeg lyst på det til høsten igjen.. :P

Har fullstendig dilla på chocos frokost.... får ikke alltid i meg så mye mat om dagen, men det glir alltid ned [emoji23]

Hva spiser du til frokost? :)

Jeg trenger inspirasjon... :p

Åh! For en bra tråd! For noen uker siden gikk det i et kokt egg og en ristet brødskive, var helt fenomenalt til det plutselig kom i retur. Jeg spiser vanligvis skyr, men det går ikke bra lenger. I dag har jeg spist noen skjer skyr og litt ritzkjeks. Må kjøpe inn noe frokostblanding eller noe sånt, fikk veldig lyst på coacoa puffs eller hva det nå heter.

Største tabben er å ikke spise i alle fall, da snurrer rommet i timesvis!

Hjemme laget "Sissels grovbrød"(funnet på trines matblogg-kjempe god) med kokt egg og kaviar [emoji7] eller knekkebrød med brunost [emoji7] Med et par glass melk [emoji106]

Back
Topp