Frokost.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Ja, hvis du ikke er så streng på hva du definerer som frokost, så spiser jeg det hver dag. :p Noen ganger tar jeg en banan eller noe kjapt, og så spiser jeg en ordentlig frokost når jeg har fått ungene i barnehagen (på studiedager). I dag var det sånn, og da ble det brød med tomat, avocado og stekt sopp sammen med et stort glass appelsinjuice og en kopp kaffe. Ellers er det brødskiver med pålegg eller havregrøt stort sett.

Ja, hver dag :) Frokost er et viktig måltid! Jeg spiser grovt brød/knekkebrød/rundstykke med pålegg (f.eks makrell i tomat eller egg) eller havregrøt. Pleier å ha et glass appelsinjuice og litt grønnsaker ved siden av

Blir ofte en brødskive, men om vi har middagsrester, så hender det jeg spiser det også :-)

Proteinshake og 2 knekkebrød med makrell. Nesten hver dag. Jeg er kreativ og kjempespennende i matveien. :p

Er ikke flink til å spise hjemme, men når jeg jobber spiser jeg ofte der før jeg starter. Da går det en del i rugsprø med makrell i tomat, Philadelphia og kalkun skinke eller egg. Ellers så spiser jeg yoghurt og det spises alltid frukt/grønt, ofte så spiser jeg bare frukt/grønt. Og så drikker jeg vann evt smoothie om jeg har laget det før jeg går hjemmefra.

i ukedagene smørrer jeg alltid med meg skiver på jobb, som regel med ost og skinke på. De pleier å bli spist rundt kl 09. :)
I helgene lager vi gjerne en god frokost med stekte rundstykker, egg, bacon eller lignende. :) Regner med andre vaner når babyen kommer og blir så stor at hun og skal ha frokost.
Da håper jeg å spise frokost med hun hver dag. :D

Alltid frokost. Enten en bolle havregryn med bær, litt cottage cheese og melk eller brødskive/ knekkebrød med pålegg og et kokt egg til. :-) evnt det mannen lager om han er hjemme. Spiser det meste!

Back
Topp