Frokost

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Hva spiser du til frokost?

Jeg spiser ikke frokost, men prøver jevnt og trutt en gang i blant for å se om jeg får noe ned :P Men nei. Det er som papp på tunga. Hva enn jeg spiser! Neste prosjekt blir å prøve på en god blender så man kan lage seg smoothie til frokost. Se om det går ned:-)

Puffet havre med melk, og et glass juice.

Skive med forskjellig pålegg, og et glass biola, eller yoghurt og frokostblanding og et glass melk. :)

Knekkebrød med pålegg stort sett og et glass melk:)

Ei skive med et eller annet. Når jeg er kommet på jobb

Dobbel skive med kyllingpostei eller ost/skinke er favoritten nå om dagen:-) eller nesquick frokostblanding hvis jeg har god tid:-)

Jeg er ikke glad i frokost. Helst drikker jeg ett glass cola eller tre kopper te til frokost:p

Men toast, crossaint eller pizzahorn går:)

Nå når jeg er hjemme i permisjon lager jeg ofte havrevafler eller rundstykker til frokost med div pålegg

Banan

Nå for tiden har det vært chiapudding, avocado med salt og pepper på, kokte egg, en smoothie, eller et knekkebrød med chashewsmør, avocado, tomat, spirer og agurk og salt og pepper på. Det varierer.

Det er sjelden jeg spiser frokost, rett og slett fordi jeg løper ut døren og ikke får i meg mat før lunsj. Men nå som jeg er gravid har jeg prøvd litt. I dag har jeg kjøpt inn sånn at jeg har brød og pålegg til resten av uken. Er optimist !!

Spiser aldri frokost. Matlysten kommer ikke før en time eller to etter at jeg har stått opp. Utrolig irriterende, da jeg ikke alltid har anledning til å spise når jeg faktisk blir sulten. Har prøvd meg på smoothie jeg også, det funket til en viss grad, men så har jeg ikke alltid tid til det om morgenen (ja, jeg er dårlig på å prioritere :p)

Jeg spiser frokost når jeg er gravid! Sånn helt plutselig må jeg ha mat innen 40 min etter jeg har stått opp... Da kunne jeg spist et helt brød! (Og sånne er jeg IKKE til vanlig :P )
Noe så enkelt som IK Start sitt brød med leverpostei eller servelat er det som glir best ned nå, med minst ett glass sjokomelk til :P

Back
Topp