Frokost

Spiste et rundstykke før jeg var ferdig på nattevakt og en chocolate chip Cookie når jeg kom hjem og skulle legge meg om mårran:o

Grove polarbrød med sjokade. Er kvalm for tiden, så den sedvanlige cottage cheesen frister lite.

Alo vera gel og en shake ;)

I dag ble det litt diverse :-P
Tomatbønner (frøkna elsker det)
Pytt i panne med pølsebiter
Brød og pålegg
Egg

Grove polarbrød med sjokade. Er kvalm for tiden, så den sedvanlige cottage cheesen frister lite.
rart det hvordan nuggati kan friste fordiom man er kvalm og gravid :P

I dag bestod frokosten av to grove skiver med gulost og druer, et eple, et glass appelsinjuice og en kopp kaffe med melk. Og to trankapsler ;-)

rart det hvordan nuggati kan friste fordiom man er kvalm og gravid :P

Ja, jeg har overraskende høy terskel for søtsaker selv med kvalmen nå :p nugatti kan jeg ikke spise da, begynte plutselig å reagere på det for et pr siden. Er liksom ikke verdt det når man får elveblest og hovner opp i tunga osv. :p

Ja, jeg har overraskende høy terskel for søtsaker selv med kvalmen nå :p nugatti kan jeg ikke spise da, begynte plutselig å reagere på det for et pr siden. Er liksom ikke verdt det når man får elveblest og hovner opp i tunga osv. :p
Åj såpass ja nei da hadde ikke jeg heller spist det noe mer :O ene dagen kasta jeg opp .. et kvarter etterpå hadde jeg klart å grafse i meg 2 skiver med nuggati :p Åååh.. nå fikk jeg lyst til danmark for å handle det derre sjokoladeskive pålegget de selger det er sååå godt :D <3 vet de har i norge på coop ekstra i det xtra merket men syntes ikke de er like gode som de jeg pleier å kjøpe i danmark :p

Ei skive med gulost :)

Back
Topp