Frokost

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Gresk yoghurt, granola og ulike bær. Gjerne en kopp te. Ellers går det en del av de hjemmelagde knekkebrødene fra rema med havsalt og urter. De er jo rene snacksen!

Vanlig frokost med noe ekstra godt pålegg. Av og til slår jeg til og baker frokostbrød.

Vi pleier å gjøre litt ut av helgefrokostene, men siden sambo jobber annenhver lørdag blir det ofte bare de dagene han har fri ;)
Da har vi rundstykker, juice, litt ekstra godt pålegg, kaffe til store og kakao til små nå på høsten :)
Vi er fryktelig glad i laaaaang helgefrokost, så vi blir ofte sittende i spisestua minst en times tid :)

Samme som til hverdags :p skiver med norvegia eller salami.

Ikke noe spesielt egentlig. Brød med pålegg. Men koselig å spise sammen :-)

Vanlig frokost, men med juice til og litt mer forseggjort, på en måte. Mer agurk, tomat etc.

Pleier å spise brød og pålegg som vanlig, men lager også egg til. Kokt, stekt eller eggerøre. Noen ganger skeier vi ut med pannekaker :D

Vi pleier å gjøre litt ut av helgefrokostene, men siden sambo jobber annenhver lørdag blir det ofte bare de dagene han har fri ;)
Da har vi rundstykker, juice, litt ekstra godt pålegg, kaffe til store og kakao til små nå på høsten :)
Vi er fryktelig glad i laaaaang helgefrokost, så vi blir ofte sittende i spisestua minst en times tid :)
Det hørtes utrolig koselig ut <3

Ingenting spesielt. .. 2 knekkebrød med pålegg og en frukt :p samme som hver dag hehe. Men koker meg gjerne en kopp te ved siden av, for det har jeg ikke tid til i ukedagene.
Når vi får vår egen familie ser jeg for meg at vi gjør litt mer ut av det med dekket bord med eggerøre osv :)

Back
Topp