Frokost

Har ikke spist frokost ennå, sto opp 8 nå ha morra "kaffen" først :)

2 brødskiver med makrell i tomat med majones :)

En brødskive delt i to med to forskjellig pålegg, litt grønnsaker, en yoghurt med nøtter og en fiskekake.

Vanligvis spiser jeg frokost med familien hver dag, havregrøt eller brød.

De siste to ukene har jeg såvidt klart et glass eplejuice og to saltstenger. Det teller vel ikke som frokost...

Vanligvis spiser jeg frokost med familien hver dag, havregrøt eller brød.

De siste to ukene har jeg såvidt klart et glass eplejuice og to saltstenger. Det teller vel ikke som frokost...
Uff ikke noe godt å ikke klare å spise :(
Men syntes likevel det teller som en start jeg da :)
Du får i deg noe å det er det viktigste :)

• Liker
Reactions: Io
Polarbrød(trekant) med syltetøy på i dag. Ingenting annet som frista etter å ha kasta opp :(

Stort sett polarbrød med brunost, eller knekkebrød med avocado :P

Ja, jeg må ha frokost hver dag :P i dag spiste jeg rundstykke med ost og skinke :)

Spiser hver dag. Hjemmelaga kornblanding, knekkebrød med makrell og kayenepepper eller egg pg tomat går det mye i her :)

Halv skive honning. Ikke flink med frokost. Sjelden sulten før ni

Ja, er du gal! MÅ ha frokost :D

Idag ble det bare knekkebrød med brunost og et glass appelsinjuice.
I helgene har vi dekket bord med rundstykker, egg, bacon og mer pålegg - vi lever for helgefrokoster i familien vår :D

Samme her - MÅ ha frokost! Står opp og er stort sett kjempesulten.

I morges gikk det i brødskiver med syltetøy og banan ^-^

Jeg er fryktelig dårlig på frokost, men nå som jeg skal ha tvillinger kan jeg rett og slett ikke skippe den. I dag spiste jeg en brødskive med brunost og drakk en jordbær/spinat smoothie

Spiser frokost hver dag. Blir som regel en brødskive med leverpostei, eller knekkebrød med gulost - eller noe i den duren:) Men frokost må jeg ha! Har ikke egentlig store appetitten om mårran men må liksom ha i meg hvert fall en skive!

Hver dag.
I dag var det rista loff med gulost og sennep;)

Må ha frokost hver dag. Vanligvis (når jeg ikke er gravid) går det i havregrøt, gresk yoghurt med nøtter/frø eller knekkebrød, men nå er det brød som gjelder! I dag: hvitost med rød paprika på. Og eplejuice til :)

Frokost hver dag, absolutt. Er ikke sulten på morgenen, men blir raskt både sulten og "ute av drift" hvis jeg lar være å spise. Jeg tar nesten alltid en skive grovbrød med noe tilfeldig pålegg, i dag ble det visst fruktsalat, men jeg kjøper nesten aldri samme pålegg to ganger på rad. Og så et glass melk for mini sin skyld. :)

Ja, er du gal! MÅ ha frokost :D

Idag ble det bare knekkebrød med brunost og et glass appelsinjuice.
I helgene har vi dekket bord med rundstykker, egg, bacon og mer pålegg - vi lever for helgefrokoster i familien vår :D
Oooh, egg og bacon er nam!! Hører med i helga:D

Back
Topp