Frokost...

BabyBaby81

Flørter med forumet
Aprilbarna`15
Har fått et fokostproblem... Spiser alltid havregrøt med noe til, men nå smaker det ikke like godt lengre, blir så vidt halve bollen... Brødskiver frister. Greit nok det, men får da et påleggsproblem- ikke noe som frister, eneste syltetøy. Tilfelle det er noen pålegg jeg har glemt, noen som har noen påleggstips, son funker med kvalme? Får jo litt lyst på salami da, selvom det ikke var et must tidligere... Sikkert fordi det er salt og ikke lov ;)

Er ikke salami lov? Jeg spiste salmi igår :p

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg spiser både ost med paprika og leverpostei med agurk.. men bare maks en skive om morgenen.. for min del spiser jeg bare knekkebrød eller ristet brød.. merkelige greier..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg spiser både ost med paprika og leverpostei med agurk.. men bare maks en skive om morgenen.. for min del spiser jeg bare knekkebrød eller ristet brød.. merkelige greier..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg og spiser ost og paprika, bytter på det og syltetøy... Har tenkt på leverpostei, men ikke fått ja medhold med resten av kroppen ;) Agurk er friskt og godt.

Er ikke salami lov? Jeg spiste salmi igår :p

Sent from my iPad using BV Forum

Har 2 venninner nå som har vært/er gravide, og de har ikke spist salami nei. Går under spekemat etter det jeg har skjønt... Jeg følger litt etter det jeg husker de har sagt før jeg visste selv at jeg var gravid ;)

Hamburgerrygg med majones var det noen her som spiste :)
Ost og skinke med agurk,paprika,salat f.eks
Honning
Nøkkelost

kokt egg.... aaaaa... Det er himmelsk for tiden :P

kokt egg.... aaaaa... Det er himmelsk for tiden :P

Ja!!
Og jeg spiste mye hamburgerrygg med majones. ;)

Hjemme er måltider en pain in the ass, men mye lettere å spise på jobb. Da spiser jeg leverpostei, kvitost med paprika/agurk, baconost, brunost.

Så å si ingenting frister hjemme, men så ødelegger kjøleskaplukten mye for meg. Kan bli uggen av å bare tenke på det. Igår skulle jeg spise et grønt eple, men det hadde et hint av kjøleskaplukt på seg (mulig det var innbilning), så jeg måtte bare legge det ifra meg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja!!
Og jeg spiste mye hamburgerrygg med majones. ;)

Hjemme er måltider en pain in the ass, men mye lettere å spise på jobb. Da spiser jeg leverpostei, kvitost med paprika/agurk, baconost, brunost.

Så å si ingenting frister hjemme, men så ødelegger kjøleskaplukten mye for meg. Kan bli uggen av å bare tenke på det. Igår skulle jeg spise et grønt eple, men det hadde et hint av kjøleskaplukt på seg (mulig det var innbilning), så jeg måtte bare legge det ifra meg.

Ah, så kjedelig å ha det problemet! :( Har ikke fått det lukt problemet enda selv.

Kan vi spise majones? Er det ikke rått egg i majones?

Bra tips, men tar for lang tid på morgen Men spiste brødskive med banan en yoghurt i dag, var bra

Banan med kaviar på!!! det er også veldig godt :)

Yoghurt med sitronsmak er favoritt her om dagen. Veldig frisk. Med litt müsli oppi blir det et lite måltid

Back
Topp