frokost

Lena89

Gift med forumet
hmm hva spiser dere til frokost?. jeg er ikke noe flink til å spise d :/ syns d er sååå kjedelig med frokost. jeg finner liksom ikke noe godt å spise. må være noe som går fort siden jeg er dagmamma og har barn som kommer mellom 7 og 8. pluss jeg er i halv søvne kl halv 7 når jeg og sønnen min står opp. hehe

jeg har spist siden jeg ble gravid grove knekkebrød med nugatti.
I går begynte jeg med weetos "frokostblanding". Enkelt å raskt å
få i seg :)

Får eg ikkje i meg frukost får eg svimlekick og svettebyger :P Men er ikkje eigentleg eit frukostmenneske sjøl :P

MÅ ha frokost for å kunne komme i gang, så kvalm ... 
Alt fra bringebær, grovbrød med leverpostei eller ost, frukt, knekkebrød med laks m.m.

Frukt, har dilla på grønne epler, druer, kiwi, ananas og pærer om dagen. Er ikke noe frokostmenneske, men etter at jeg ble gravid må jeg ha i meg noe på morran for å fungere, og da er frukt det eneste som frister :)

2-3 knekkebrød med brunost.. det har jeg spist i noen år... unntaket var de ukene jeg var så dårlig nå, da var det rista brød med nugatti...

Er ikke så lett å få i seg frokost her heller for tiden.. Klarer kaaanskje å presse i meg en skive, men ellers spiser jeg noen skjeer med yoghurt og cherry tomater/appelsin, så drar jeg på skolen og spiser heller noe et par timer senere når matlysten er litt bedre.. 
Men MÅ ha noe for å komme i gang på morgenen, eller så blir jeg liggende på sofaen.. 

Ruger skrev:
Frukt, har dilla på grønne epler, druer, kiwi, ananas og pærer om dagen. Er ikke noe frokostmenneske, men etter at jeg ble gravid må jeg ha i meg noe på morran for å fungere, og da er frukt det eneste som frister :)

Har samme dillene som meg du, frukter som er syrlige...og igår fant jeg bringebær på tilbud på Meny som var himmelske gode...slukte en helt eske på null komma niks :o) er jo sunt da...verre om det var sjokolade eller kaker...selv om man må ha litt av det innimellom også emoticon

Lena89 skrev:
hmm hva spiser dere til frokost?. jeg er ikke noe flink til å spise d :/ syns d er sååå kjedelig med frokost. jeg finner liksom ikke noe godt å spise. må være noe som går fort siden jeg er dagmamma og har barn som kommer mellom 7 og 8. pluss jeg er i halv søvne kl halv 7 når jeg og sønnen min står opp. hehe

Siden du er oppe så tidlig, så behøver du ikke spise så veldig mye...et lite knekkebrød en ristet skive, eller en yoghurt og en frukt og en kopp te gjør susen skal du se :o) pålegg som smaker er nøkkelost, banan, syltetøy som inneholder lite sukker, egg (som du kan koke kvelden før) med kaviar,.... det er bedre at du får i deg litte grann enn ingenting når du står opp! Lykke til :o)

tusen takk for tips alle sammen :D skal teste ut mange :D

Back
Topp