Frokost

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er en standard frokost for dere om måren? Må alltid i kantina på jobb rundt halv 9, blir som regel rundstykke med laks/karbonade eller med reker på å cola zero [:-]

klokka halv åtte:

50 gram all-bran
1ss hjemmelaga jordbærsyltetøy
halv banan

glass vann
kaffi
og vitaminer[;)]

Havregrøt eller cultura med axa grace og en skive brød/knekkebrød med noe godt på, drikkes med vann[8D]

2-3 rugsprø med mills leverpostei med lett majones på...................... Og vann! (Drømmer om MELK - MELK OG ATTER MELK!!!!!! [&o])

ORIGINAL: Vand

2-3 rugsprø med mills leverpostei med lett majones på...................... Og vann! (Drømmer om MELK - MELK OG ATTER MELK!!!!!! [&o])

Allergi?

hun er vell på slankern..

kcal i drikke er det lurt å kutte da..

ORIGINAL: .::Tiiine::.

ORIGINAL: Vand

Allergi?

Nei, men prøver å leve litt sunnere!!! (jeg er IKKE på slankern[8D] mohahahahaha!!!!) Jeg er født kalv og kan gjerne drikke 1,5 liter melk om dagen! [&:] Nå prøver jeg å drikke bare ett lite glass til kveldsmaten[&o]

Spiser noen lavkarbo-knekkebrød og en skål med litt jordbær, druer og vaniljekesam.. [:)] 

Litt forskjellig. Enten to brødskiver med sunt pålegg (leverpostei, skinke, smøreost e.l), eller en tallerken havregrøt, eller 50 g frokostblanding (AllBran eller Cheerios) med melk

blir som regel brødskive men skal prøve å kutte ut det igjen å heller spise knekkebrød og en frukt[:)]

2 weetabix med en banan oppi, eller en teskje honning. Eller en skål fitness fullkorn. Eller 2 brødskiver spelt brød med det pålegget jeg føler for. [:)]

Back
Topp