Frokost og lunsj

Jeg har laget muffins med banan, havregryn, mel, egg og melk + bær. Men har tilgang på kjøleskap på jobb :) Ellers brød med pålegg jeg har lyst på, kjøleskapsgrøt, smoothie (med melk og noe korn for mer mat), supper eller salat :)

Youghurt med havregryn :)

Jeg liker salater med diverse, kan lage for flere dager. Ellers grove vafler med salt pålegg :)
Godt å høre at du foodprepper! Før jeg ble gravid gjorde jeg det mye, men nå får jeg noia av at mat skal bli «for gammel»

Føler veldig på det samme, så det begrenser meg …
I går laget jeg en grønnsakssuppe (nok til 3 dager) og det tør jeg siden jeg f.eks. I dag kun varmet opp det jeg skulle spise. Men salater tror jeg ikke at jeg tør. Jeg har ferdig oppskjært brød i fryseren og det er jo lettvint da! Kanskje preppe, men å lage mindre porsjoner slik at det bare er for typ 2 dager? Det halverer jo tid i matlaging likevel kjøleskapsgrøt og bananpannekaker f.eks.?

I går laget jeg en grønnsakssuppe (nok til 3 dager) og det tør jeg siden jeg f.eks. I dag kun varmet opp det jeg skulle spise. Men salater tror jeg ikke at jeg tør. Jeg har ferdig oppskjært brød i fryseren og det er jo lettvint da! Kanskje preppe, men å lage mindre porsjoner slik at det bare er for typ 2 dager? Det halverer jo tid i matlaging likevel kjøleskapsgrøt og bananpannekaker f.eks.?

Det er veldig sant. Og jeg får for meg så mye rart….. men må prøve! Jeg kan også ha lyst på noe i det ene øyeblikket, men mens jeg lager det oppstår det bare «usj»..

Her har det gått mye i nudler eller rundstykker med smør og gravidsalami eller smør, gräddost og agurk i det siste :happy: Ikke det sunneste og mest næringsrike måltidene, men det er det som frister :confused013

Her har det gått mye i nudler eller rundstykker med smør og gravidsalami eller smør, gräddost og agurk i det siste :happy: Ikke det sunneste og mest næringsrike måltidene, men det er det som frister :confused013
Mye bedre enn ingenting!!❤️ Enda ikke funnet gravidsalamien her jeg bor, hvilke butikker har den?

Helt likt her :hilarious:

Hev meg på knekkebrød med hvitost, agurk, pepper, smør og litt majones. Namnam!! Og så gulerøtter og rødt eple ved siden av.

Back
Topp