Noen som har tips til frokost før jobb, og lunsj til jobb som er gravidvennlig? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at du foodprepper! Før jeg ble gravid gjorde jeg det mye, men nå får jeg noia av at mat skal bli «for gammel»Jeg liker salater med diverse, kan lage for flere dager. Ellers grove vafler med salt pålegg![]()
Godt å høre at du foodprepper! Før jeg ble gravid gjorde jeg det mye, men nå får jeg noia av at mat skal bli «for gammel»
I går laget jeg en grønnsakssuppe (nok til 3 dager) og det tør jeg siden jeg f.eks. I dag kun varmet opp det jeg skulle spise. Men salater tror jeg ikke at jeg tør. Jeg har ferdig oppskjært brød i fryseren og det er jo lettvint da! Kanskje preppe, men å lage mindre porsjoner slik at det bare er for typ 2 dager? Det halverer jo tid i matlaging likevel kjøleskapsgrøt og bananpannekaker f.eks.?Føler veldig på det samme, så det begrenser meg …
I går laget jeg en grønnsakssuppe (nok til 3 dager) og det tør jeg siden jeg f.eks. I dag kun varmet opp det jeg skulle spise. Men salater tror jeg ikke at jeg tør. Jeg har ferdig oppskjært brød i fryseren og det er jo lettvint da! Kanskje preppe, men å lage mindre porsjoner slik at det bare er for typ 2 dager? Det halverer jo tid i matlaging likevel kjøleskapsgrøt og bananpannekaker f.eks.?
Mye bedre enn ingenting!!Her har det gått mye i nudler eller rundstykker med smør og gravidsalami eller smør, gräddost og agurk i det sisteIkke det sunneste og mest næringsrike måltidene, men det er det som frister
![]()
Jeg kjøper den på coop extraMye bedre enn ingenting!!Enda ikke funnet gravidsalamien her jeg bor, hvilke butikker har den?

Samme herDet er veldig sant. Og jeg får for meg så mye rart….. men må prøve! Jeg kan også ha lyst på noe i det ene øyeblikket, men mens jeg lager det oppstår det bare «usj»..
Skal prøve å huske på det når denne ungen sier at den ikke liker den maten den elsket i går 
Det går mye i rundstykker her ogHer har det gått mye i nudler eller rundstykker med smør og gravidsalami eller smør, gräddost og agurk i det sisteIkke det sunneste og mest næringsrike måltidene, men det er det som frister
![]()
Helt likt herHer har det gått mye i nudler eller rundstykker med smør og gravidsalami eller smør, gräddost og agurk i det sisteIkke det sunneste og mest næringsrike måltidene, men det er det som frister
![]()