Marsbaby2021
Andre møte med forumet
Hei dere! Nå som kvalmen kommer snikende merker jeg at det er lite mat som frister... har dere noen forslag til fristende mat til frokost og lunsj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde tenkt til og spise knekkebrød til frokost i dag men det var ikke særlig fristende da jeg skulle ha frokost :/ men tortilla var et godt forsalg som må testesHos meg går det i knekkebrød med avokado, knekkebrød med kremost og agurk og maiskjeks (de fra friggs med havsalt og chia) med kremost. Forsøkte meg på egg til frokost men det stoppet seg etter en dag
Til lunch/kvelds har jeg spist tortillalefse med kremost, skinke, agurk, tomat og ruccola. Pluss litt annet om jeg har hatt i kjøleskapet, feks avokado, spirer, vårløk etc.
Håper også på litt tips, her har kvalmen kommet tilbake etter å ha vært nesten borte i noen uker.
Jeg har dilla på RugSprø med smør og gulost eller med leverpostei kunne gjerne spist det til alle måltid...
kunne litt eggerøre med salt fristet litt hvis du er småkvalm? Sammen med røkt kyllingpålegg og litt salte kjeks?
Til lunch/kvelds har jeg spist tortillalefse med kremost, skinke, agurk, tomat og ruccola. Pluss litt annet om jeg har hatt i kjøleskapet, feks avokado, spirer, vårløk etc.