frokost/kvelds..

skive, lukker igjen munnen når han ser grøten....[8|]

Tuva for Grøt/ brød til frokost og grøt og mme på kvelden.

Har fått grøt til frokost og kvelds til nå, men i de siste dagene så har hun ikke vært så begeistra for grøt... Så i kveld fikk hun litt brød med leverpostei [:)].

først ei flaske med mme og ca 30min etterpå en porsjon grøt og frutti til desert
grøt og frutti til kvelds[:)]

grøt av forskjellig sort, kanskje en dæsj med smør oppi..
men må nokk begynne og tilvenne han med brød mat nå,
for tror han er rimelig lei den grøten, stakkars.. [X(][:)]

Brødskiva til frokost og havregrøt til kvelds med en skrapet banan i. Nammenamme [;)] I dag hadde ikke svigers havregryn, så da laget jeg av sammalt hvete, smør, vann og fruktkompott. Det gikk sannelig ned på høykant hos lillestumpen [:D]

mme til frokost en hel flaske og til lunsh grøt og vann og mellommoltid brødskive frukt å vann og til middag middag hehe og vann og til kveldsmat grøt og vann [:D]

jeg ammer han før vi drar i barnehagen, og så får han enten grøt eller skive til frokost. til kvelds får han grøt og  mme.

Her spiser han halvanne til to skiver til frokost og fruktgrøt av ca to dl vann til kvelds. 150 ml mme til begge måltidene.

prøver med grøt hver morgen og kveld,blir som regel bare 2 skjeer som vil inn,,, så det ender opp med brødskive med bringebærsyltetøy på ene og leverpostei på den 2.

Back
Topp