Froggy, Fritty, Dollyfacy, Smarty og alle andre

HER!

Jeg klarer liksom ikke venne meg til dette oppsettet... føler meg ikke hjemme.. emoticon

Så derfor føler jeg meg ikke trygg, ergo kommer det lite med gullkorn fra meg om dagen..

Samme her, først kom jeg ikke inn, så når jeg kom inn var det jo ingen kjentfolk her. Da følte jeg meg som en ungdomsskoleelev som har gått seg vill og begynt i ei ny klasse på en helt ny skole- 

*later som om jeg er like viktig som de andre og vinker iherdig* Jeg har savna dere her inne, syns det trist uten..

*furt*

Såret og snurt! 

Men jeg vet det bare er fordi jeg er så anonym av meg, at ingen savner meg.. 

Ingen grunn til å furte, var bare de jeg kom på i farta. Ser etter Røverdatter og Gollemor også! Og alle andre jeg kjenner:)

Er det en postit-lapp med et egg som smiler, og en gjeng sædceller?

Miriel skrev:
Er det en postit-lapp med et egg som smiler, og en gjeng sædceller?

Jeg vet ikke, syntes bare det var en veldig spenstig smileyemoticon

Hei.

Faen asså.
Er innom iblant, men man gidder jo ikke svare noe sted lenger. Det er for slitsomt.

IsThaBeth skrev:
Ingen grunn til å furte, var bare de jeg kom på i farta. Ser etter Røverdatter og Gollemor også! Og alle andre jeg kjenner:)

Hohohohoho! Jeg ble nevnt. You made my day:)

JEg er her jeg..nesten like mye som før..så ja, jeg har fåt bevis, jeg ER avhengig..:P

IsThaBeth skrev:

Der reddet du deg inn BIIIIATCH!

Back
Topp