Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #2 hahaha SEFF gjør jeg det [:D][:D][:D][:D] MORRA DI[:D][:D][:D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #3 Hahahaha jeg tror jeg revner av latter...LOL[:D][:D][:D] Ikke no problem,det er ramadan vettu..våken hele natta..som vampyr[:D][:D][:D] HAHAH
Hahahaha jeg tror jeg revner av latter...LOL[:D][:D][:D] Ikke no problem,det er ramadan vettu..våken hele natta..som vampyr[:D][:D][:D] HAHAH
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #5 Hahaha det er helt fantastisk[:D][:D][:D][:D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #6 HAHAHAHAHHAH fy faen så morsomt[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 6 Jan 2010 #7 HAHAHAHAHA, jeg dauer...... har seriøst savnet dette!!![:D][:D][:D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #8 Tone Damli Aaberge har en jobb..hahhahahhahaha
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #9 ORIGINAL: Lissyjane dæm bare ååå ikke gris hele tia. Eg pisser meg ut! Gris in the morning,gris in the evening,gris in the supper time! HAHAHAHAHAHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAAHHA[:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Lissyjane dæm bare ååå ikke gris hele tia. Eg pisser meg ut! Gris in the morning,gris in the evening,gris in the supper time! HAHAHAHAHAHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAAHHA[:D][:D][:D][:D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #14 Ali and the rezas...=) AKKESPRIT[:D][:D][:D] hahaha jeg dør
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 6 Jan 2010 #19 Gleder meg, onsdager er virkelig en dag med BRA tv!!![:D][:D][:D] etterpå er det GLEE, gleder meg.. hioohoho!![:D]
Gleder meg, onsdager er virkelig en dag med BRA tv!!![:D][:D][:D] etterpå er det GLEE, gleder meg.. hioohoho!![:D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #20 ORIGINAL: Heijdii Gleder meg, onsdager er virkelig en dag med BRA tv!!![:D][:D][:D] etterpå er det GLEE, gleder meg.. hioohoho!![:D] Har aldri sett Glee jeg..er det bra..? Hva handler det om..?
ORIGINAL: Heijdii Gleder meg, onsdager er virkelig en dag med BRA tv!!![:D][:D][:D] etterpå er det GLEE, gleder meg.. hioohoho!![:D] Har aldri sett Glee jeg..er det bra..? Hva handler det om..?