Thunderella
Gift med forumet
Har du sett Bam Magera's Where the #$&% Is Santa?
Der spiller Ville Valo..
Der spiller Ville Valo..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Thunderella
Jeg har en annen jeg er like besatt av som du er av Ville.. Dessverre er min besettelse en barnelege på sykehuset.
Vanskelig å fremstå som en seriøs og omsorgsfull mamma når man mest av alt i verden har lyst å legge seg ned på gulvet og masturbere.. *sukk*

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Jeg har en annen jeg er like besatt av som du er av Ville.. Dessverre er min besettelse en barnelege på sykehuset.
Vanskelig å fremstå som en seriøs og omsorgsfull mamma når man mest av alt i verden har lyst å legge seg ned på gulvet og masturbere.. *sukk*
HAHA
Jeg dauer,så jæævlig bra[:D][:D][:D][:D]
HAHA
Hallo!! Du kan jo ikke le av det.. Det er jo rett og slett helt forferdelig! ;)
Tenk deg om Ville var legen til kiddo'n din.. Det er rett og slett fryktelig vanskelig å prøve å være mamma når du sitter å ser for deg legen naken.. Innsmurt i olje. I dusjen.. Mens han tar på deg...
Åååhh..
HAHA
Hallo!! Du kan jo ikke le av det.. Det er jo rett og slett helt forferdelig! ;)
Tenk deg om Ville var legen til kiddo'n din.. Det er rett og slett fryktelig vanskelig å prøve å være mamma når du sitter å ser for deg legen naken.. Innsmurt i olje. I dusjen.. Mens han tar på deg...
Åååhh..
Om Ville hadde vert legen til kiddoen hadde jeg for det første :
Garantert fått besøksforbud
For det andre:
Bytta lege ,for det hadde IKKE sett bra ut for meg som mor nei.
skjønner deg ..
Fyfaen..
Jeg kan dessverre ikke være like åpen om min besettelse, da jeg er redd jeg ville funnet meg selv innenfor veggene på en psykiatrisk klinikk før jeg hadde rukket å få sukk for meg..
Ikke tror jeg samboern hadde blitt så imponert om han avslørte den virkelige grunnen til at jeg alltid sminker meg og tar på meg høye heler når jeg skal på kontroll med snuppa..
Her kan jeg nemlig innrømme det: Jeg trenger faktisk ikke høye heler for å rekke opp til heisknapp 13.. [8D]
Jeg kan dessverre ikke være like åpen om min besettelse, da jeg er redd jeg ville funnet meg selv innenfor veggene på en psykiatrisk klinikk før jeg hadde rukket å få sukk for meg..
Ikke tror jeg samboern hadde blitt så imponert om han avslørte den virkelige grunnen til at jeg alltid sminker meg og tar på meg høye heler når jeg skal på kontroll med snuppa..
Her kan jeg nemlig innrømme det: Jeg trenger faktisk ikke høye heler for å rekke opp til heisknapp 13.. [8D]
Haahahha ,du er helskjønn[:D][:D][:D][:D]
Mhm.. I hear ya!
JEG tror det beste vil være å ligge med han.. Men jeg vet ikke om han ville vært helt enig. Litt usikker på samboers syn på saken også..
Men igjen: JEG tror alt ordner seg hvis jeg ligger med han.