Frk. Villitrusa

Vaniljemuffin

Glad i forumet
SÅ på en episode av Bam Magera sitt program (syk fan av digge Bam) og der var Villi!! og jeg skrek ut

Å DER ER HAN MANNEN SOM HUN  FRØKEN VILLITRUSA PÅ BABYVERDEN LIKER!!

gubben bare..

[:-]

øøh, frøken hva for noe??

litt for mye inn i babyverden og huske nicker :P

Hahaahahahahahahahha [:D][:D][:D]
"Der var Villi"...hahahahahahahahaah DAUER,jeg ler meg skakk[:D][:D][:D]

gubben skjønte ingenting for han viste ikke at han het det heller :P..

Men han heter jo VillE..hahahahahahahahaahhaahahha Villi !!! LOL[:D][:D][:D][:D][:D]

[X(] jommen.. de sa villi.. ja ja.. VILLE da.... [:)]

*gjemmer blonde håret sitt*

ikke dø på deg da VILLITRUSA :P

når de lager jul i huset hans [:D]

CRap..har ikke sett den...ikke at jeg har sett noen av hans program..hahhahahahaha[:D]
Gidder ikke se heller,blir så forbanna sjalu for at BAM får henge med han og ikke jeg......jævla BAM......*mumlemumle*

Du får lære deg noen flotte Finske fraser å sjarmere skjorta av han!![:D]

(...min kjære er faktisk Finsk/svensk og har Ville på navnelista si om det blir en gutt[8D])

ORIGINAL: [Malin]

(...min kjære er faktisk Finsk/svensk og har Ville på navnelista si om det blir en gutt[8D])
Min neste unge (om det blir akutelt) skal fan hete Ville uansett om det er jente eller gutt...

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Min neste unge (om det blir akutelt) skal fan hete Ville uansett om det er jente eller gutt...

Haha, ja hvorfor ikke.. I Finland heter jo mannfolka Janne og Kari, så da må da en Norsk jente kunne hete Ville!![:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Haha, ja hvorfor ikke.. I Finland heter jo mannfolka Janne og Kari, så da må da en Norsk jente kunne hete Ville!![:D]
Faren til Ville heter Kari............*sukk*skulle ønske han var svigerfaren min.....

Back
Topp