Frk.mamma!

*Labambie

Forumet er livet
Jeg sovnet på sofaen her etter middag i stad.. Herreguuuud, jeg drømte om deg!! Du og jeg og ungene var på ferie sammen.. I Stavern eller noe sånt.. Også hadde du fått dilla på vaniljesaus siden du er gravid, og vi måtte til Sverige for å finne den sorten du likte.. [8D][8D]

Yes, I have no life..

haha[:D]

[:D]

Hahahaha, fantastisk [:D][:D]

Jeg drømte faktisk om Lissy i sist uke. Hun løp maraton, jeg sto på sia og heia på henne som bare det [:D]

ORIGINAL: shiby

Jeg drømte faktisk om Lissy i sist uke. Hun løp maraton, jeg sto på sia og heia på henne som bare det [:D]

Hahaha!!!! Utrolig! Kanskje det var underbevisst!

ORIGINAL: Labambie

Hahaha!!!! Utrolig! Kanskje det var underbevisst!

Hehe, ja mye mulig
Jeg har troa på at lissy kan klare det [:D] 

Det verste var faktisk at midt under maratonnet så våkna Nikoline og skulle ha mat. Mens jeg gikk i hallsøvne for å hente henne på rommet så tenkte jeg "ååå herregud, håper ikke jeg går glipp av slutten på maratonnet" [&o][:D]

Det verste var faktisk at midt under maratonnet så våkna Nikoline og skulle ha mat. Mens jeg gikk i hallsøvne for å hente henne på rommet så tenkte jeg "ååå herregud, håper ikke jeg går glipp av slutten på maratonnet" [&o][:D]

Genialt [:D]

ORIGINAL: Juliejr

Genialt [:D]

Haha, ja jeg er alltid sånn de første sekundene når jeg har våknet.. tror fortsatt at jeg er i drømmen [:-]

Huff... Hehehehe!! Det er litt merkelig å drømme om folk fra forum.. [8D]

Back
Topp