Frivillig barnløshet

Det er ikke alltid det faktisk lar seg gjøre å ta mer ansvar om man har unger. Du må gjerne fortsette å ha en arrogant holdning til folk uten unger, vi
Blir nok ikke enige uansett.

Sent from my iPhone using BV Forum

I mine øyne tar du på deg ganske bra med ansvar når du faktisk for barn...;)

Tror ikke man kan sihelt bastant at den ene gruppen tar mer ansvar enn den andre, men jeg ser likevel at på mine tidligere arbeidsplasser har de stort sett vært barnløse som har tatt overtid, "drittvakter" (kveld på julaften og nyttårsaften osv), fordi de med barn har et ønske om, eller må være hjemme med barna.
Tviler på at det bare er de stedene jeg har jobbet hvor det har vært slik.

Men det er mange andre måter å ta ansvar på også derfor tenker jeg at det er to grupper det ikke nødvendigvis er så lett å sette opp mot hverandre.

På jobben vår er det de faste med familier som tar ekstrajobbene og mellomvaktene som dukker opp som regel siden ekstrahjelpen ikke er like villige til ekstrajobbingen utenom de vaktene de har. Så har vi noen nye landsmenn som tar alt de kommer over. så ting er forskjellig fra arbeidssted til arbeidssted!

På jobben vår er det de faste med familier som tar ekstrajobbene og mellomvaktene som dukker opp som regel siden ekstrahjelpen ikke er like villige til ekstrajobbingen utenom de vaktene de har. Så har vi noen nye landsmenn som tar alt de kommer over. så ting er forskjellig fra arbeidssted til arbeidssted!

Nettopp derfor jeg sier man ikke man ikke nødvendigvis kan være så bastant!!

Back
Topp