Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nussnøff
Vi har fått en koker for lenge siden, men har ikke brukt den enda[8D] Så jeg tenkte at den skulle prøves ut i helgen, men har ikke tenkt over det med lukten engang....... kanskje jeg skal revurdere det å hive hele driten i bosset.
ORIGINAL: kricam
Vi hadde men makan te lukt ja!!
Fant fort ut at det greiene der bruker vi ikke inne.
Men fikk en plass ute ved sidna gassgrillen, så det ble mye chips til grillmaten i sommer litt nuggets å mm..
Vi bytta olja når vi syntes den begynte å se litt grisete ut elr lukte ektra ille.
Syntes olja var best altså at f.eks chipsen ble best etter at olja hadde vært i bruk et par ganger.. [:)]
Rapsolja tror jeg vi brukte. Lurte også fælt på hvordan jeg skulle bytte olja. Sikkert ikket ett mega bra triks, andre som har funnet lurere måter.
Vi tok rett og slett 2-3 plastposer uten på hverandre og helte olja i - deretter rett i søppla....
Jeg gidder ikke ta den dritt frityrn inn for vinter så nå står den fortsatt ut å begynner sikkert snart å bli kaste klar.
Vi fikk hvertfall et år med frityrkoker, veldig godt men ja hører vell mest til på et gatekjøkken [:)]