Fritidsaktiviteter

Shauri

Forumet er livet
VIP
Hva gjorde du som liten? Hva håper du barnet ditt skal gjøre?

Jeg spilte fotball og handball:) Håper hun gjør det hun har lyst til:)

Jeg drev med ridning,rytmisk sportsgymnastikk,speider og friidrett:-)
Hadde også tidenes korteste håndballkarriere,holdt ut i to måneder,kan ikke kaste for fem flate...

Blir spennende å se hva snuppa interesserer seg for etterhvert:-)

Jeg tror jeg gikk på det meste man kunne gå på :p men spesielt svømming, stuping, kor, teater, kunstskole, fiolin og piano. Jeg håper barna får noe de brenner for, og helst ikke no livsfarlig! Jeg håper ikke de skal drive med motorsport, hester, utfor eller skihopping.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg var også innom det meste. Utenom fotball og håndball. Holdt lengst ut på svømming. Ca to år. Alexander går på turn nå. Blir nok kampsport og fotball senere.

Vi bodde på en så liten plass at det var kun korps, speider, fotball og handball:-)

Vi også bodde på en liten plass, så jeg var med på det som gikk ann; spilte fotball (guttelag) og i "blandakorps" (12-80år), 4H, dansa i leikaring, drev på med hest, luftgeværskyting og aktivitetskvelder. :) Og når vi blei 15 fikk vi dra på plattingdans. :D
Vil at barna mine skal få prøve seg på det de VIRKELIG har lyst til. Skal innrømme at jeg ikke syns fiolin o.l er noe pent, så jeg håper de velger noe anna..;) Også vil jeg at de skal vokse opp med dyr, så jeg vil flytte eeeenda lenger ut på landet etter hvert. ;)

Skal vi se...
Svømming, turn, dans, kunstløp, fotball...
Kunstløp drev jeg mest og lengst med.
Men gleden forsvant da vi fikk en russisk trener som ikke la skjul på hvem han syntes var for tykke og dårlige!
T går på turn nå og jeg håper han vil fortsette. Ellers synes jeg friidrett er en flott aktivitet. Samt dans!
Men han må få velge selv :)

Back
Topp