fritids aktiviteter til unga

bondekone

Forumet er livet
Driver derres med noe p fritiden av noe aktiviteter?

Her hvar gutten med på noe som så fint het ballleik på lappen. Så vi møtte opp med tanke om at gutten da kunne bli kjent med noen i nærmiljøet vi bor og ikke bare der han går i barnehagen. Med ballleik så tenkte jeg at det var litt slik at ungene lekte med ball og litt slik forskjellig. Men det var det ikke direklte kan en si[&:] Så godt at gutten min ble rimelig forvirret der han sto. Det gikk ut på håndball så og si alt sammen regler og alt, ho som var trenner sa helle tiden nå må derre følge med slik at derre lærer derre reglene . for vi ska spille håndballe. Er ikke lett å være snart 6 år og ikke helt klare å få med alt når en slitter med språk, blir det for mange beskjeder så faller han av i sammenhengen. Så han kom ofte bort til meg siden han ikke skjønte helt hva trenneren sa for noe, så da måtte jeg forklare ham en og en ting for at han skulle forstå det han skulle, syntes så synd på ham da kan en si.
men han hevet seg en del da han fikk lov å stå i mål for han reddet så og si hver gang ballen kom av 10 skudd var det kun 2 som gikk inn[:)]
Så er så usikker på om vi ska gå neste gang [&:]
 
Storebror gikk på turning i fjor, men det var ikke så morro og ikke så mange han kjente så i høst begynte han på idrettskolen som ligger rett ved her vi bor og mange av kameratene også går på og der stortrives han. Han teller dager til neste gang.
Det er egentlig bare frilek i idrettshallen. Der de kan velge mellom masse aktiviteter.
 
Driver ikke med så mange aktiviteter ennå, men har begynt på svømmekurs en dag i uken. Elsker det [:D]
 
Venter med organisert lek til etter han er begynt på skolen [:)]
...men har hatt han med på kortere kurs som har gått over 10 uker, da... [:)]
 
idrettsskole og dansing
 
Er med på idrettsskole der jeg selv er med som trener. Fin aktivitet der vi er innom litt forskjellige typer idrettsaktiviteter med fokus på lek. [:)]
 
her har det vært barn i løypa(går på ski) og barneidrett med:tau,trampoline,madrass,sklie,sparkesykler,ringer,puslespill,bowling og ungene fikk bestemme selv hva dem ville gjøre.. første gangen var det 100 barn til stede og er utrolig populært[:D]
 
Back
Topp