frisyrer!!!

Lady Gaga

Betatt av forumet
Kan dere hjelpe meg jenter? Skal til frisøren i morgen og googler og googler men finner ingenting.. Leter etter tøffe og fine frisyrer.. Har langt hår, og hadde egentlig planer om å ha det helt til etter bryllupet vårt i juni. Men håret mitt er så slitt og dødt at det er IKKE noe fint,så jeg vil klippe det.

Noen som vil vise meg noen fine og tøffe frisyrer?! [:D][:D] BILDER TAKK! [:D] Vil ikke ha KORT men en mellomting går ann. Tenker også at det går ann å beholde litt av lengden men klippe opp endel,men vet ikkje jeg.. [&o]

Skal ikke slette tråden i fornermelse for ingen svar slik mange gjør,men dytter litt likevel[;)]

klipp en tung og lang pannelugg:)

ORIGINAL: *MammaArianna*

Ja,det har jeg egentlig lyst til,men jeg er desverre ikke en som kler det tror jeg.. [&o]

ORIGINAL: Lady Gaga

ORIGINAL: *MammaArianna*

Ja,det har jeg egentlig lyst til,men jeg er desverre ikke en som kler det tror jeg.. [&o]

Samme her!

Har så lyst på pannelugg men tviler på jeg kler det...

Tok med meg dette bildet til frisøren....

Men jeg ville ha det motsatt da... Lyst med litt mørkt i(er blond naturlig)

Se bort i fra stygge fylletrynet, fant ikke noe bedre bilde av sveisen enn dette..
Var kjempefornøyd...

Kjempetøft!! [:D] Har veldig lyst til å klippe mye,men VET jeg kommer til å angre pga bryllupet... [&o]
Hmm.. googler og googler men finner liksom ikke "rette" sveisen..

da jeg giftet meg hadde koretere enn det på bilde men dem klarte og sette opp håret mitt og det ble kjempe fint! men dette var i tyrkia dah... hehe...[;)][:D]

ORIGINAL: Dery*

da jeg giftet meg hadde koretere enn det på bilde men dem klarte og sette opp håret mitt og det ble kjempe fint! men dette var i tyrkia dah... hehe...[;)][:D]
Ja,de klarer jo å sette det opp når det er kort også,men jeg har alltid "drømt" om å ha lagt når jeg gifter meg. Hehe.. men vi får nå se.. [:D]

skriv sac modelleri på google så kommer det frem masse men det er tyrkiske sider men det er jo bildene du skal se på...[;)] lykke tilll[:)]

Hvis du finner ut av ansiktsformen din (oval, hjerteform etc), så googler du hairstyles for oval face (for eksempel).
Det gjorde jeg og fikk opp masse eksempler til frisyrer som passer ansiktsformen min.

Back
Topp