Frisyrehjelp!!

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Jeg trenger hjelp fra dere kreative damer!

Jobben min fyller 20 år, og vi skal ha en stor fest. Man skal være elegant kledd og det blir lilla løper og fotografering og hele greia.

Jeg trenger tips til frisyrer for kvelden. Jeg vil se Hollywood ut! Har funnet den perfekte kjolen som er offwhite og trang med en vakker åpning i ryggen. Tror de fleste frisyrer vil passengodt til den.

Så vær kreative og hjelp meg er dere snille :D

Fra min futuristiske aiPædd

Bark deg! :P
Nei altså, hvor langt hår har du? Ansiktsform osv. :)

Bark deg! :P
Nei altså, hvor langt hår har du? Ansiktsform osv. :)

Du ser bilde i selvskryt-tråden min :)

Festen blir også første gang at alle på jobben får se hvordan jeg nå ser ut. Sist gang jeg var på den ene avdelingen så var jeg veldig stor, så derfor må jeg se ekstra fabelaktig ut :p Håret mitt er nå ca mellomblond/mørkeblond. Går ned til øverst på puppene ca.

Jeg har blitt veldig glad i hårbandet mitt.
Jeg bruker det både til å sette opp håret med, og når jeg tar det ut har jeg korktrekkere. :p

Her ser du prinsippet:
http://www.youtube.com/watch?v=hj44SSgXcdY
Når jeg gjør det begynner jeg ikke så høyt oppe i luggen da, jeg legger båndet rundt hodet som båndet på en indianer, liksom over panna, og så begynner jeg mer rundt ørene, da får jeg ikke så mye permanent-look i forhold til Hollywood-krøller. Når jeg har fått alt håret på plass så flytter jeg jo båndet lengre opp på hodet. Bare pass på at lengdene blir surret godt rundt helt bakerst, slik at de ikke er flate eller skrukkete i forhold til de andre som ser veldig fine ut. Det har jeg opplevd et par ganger, for det er vanskelig siden det er veldig langt i nakken min og jeg ikke selv ser. Jeg kan i alle fall ikke bare stappe oppi det siste, må passe på at det ligger rundt båndet. Jeg grer håret etter å ha tatt ut båndet da, igjen for at det skal se mer elegant enn permanent ut, da kan jeg samle håret i større og mykere krøller etterpå, som ser mer elegant ut syns jeg. Om det går på ditt hår må du evt. bare prøve, vi har jo ulikt hår alle sammen.

Hva med å gå til frisøren og få satt opp håret der???
(Haha, det hadde blitt min løsning ;) )

Det er nødløsningen ;)

Finner jeg ikke ut noe fint, og klarer jeg ikke å lage d, så tenker jeg at jeg skal spandere på meg frisørhjelp ;)

Back
Topp