Frisyre..?

Rosie

Glad i forumet
Håret på D vokser og vokser, og har blitt en tykk manke ut av det.. Og jeg klipper og stusser som bare det..
Har lyst på litt frisyre på det, men aner ikke hva..?
Hvordan er andre gutter klippet?

Har ikke lyst til å barbere kordt, og heller ikke ha langt hår på han.. Men en kul sveis.. [8|]Hemmm

ORIGINAL: siven79

Hockey? [8D]

Hehe det er nok den siste sveisen i hele verden han skal ha..
Men vurdere moikaner, slik hollywod barna har.. [:D]

Du kan jo ha hokcey ja som siven seie, kort på sidene og litt lenger bak og oppå. D e jo litt skummelt å bruke saks rundt ørene på disse små siden de ikkje sitte i ro akkurat [8D]

Så d du kan jørr e å bruke maskinen på et litt langt spor, viss du ikkje vil ha d så alt for kort, også bruke du saksen oppå og bak. eg syns d e ganske stilig.
Tobias ska få sånn sveis når han får litt mer hår [:)]

Såg itte eg hadde svart at du ikkje likte hockey, men når eg seie hockey så meine eg IKKJE sånn 80 tallshokcey dr d bak e myyyye lengre. D ska bare ver litt lengre bak. altså ca like langt som d oppå

ORIGINAL: marianne1986

Du kan jo ha hokcey ja som siven seie, kort på sidene og litt lenger bak og oppå. D e jo litt skummelt å bruke saks rundt ørene på disse små siden de ikkje sitte i ro akkurat [8D]

Så d du kan jørr e å bruke maskinen på et litt langt spor, viss du ikkje vil ha d så alt for kort, også bruke du saksen oppå og bak. eg syns d e ganske stilig.

Såg itte eg hadde svart at du ikkje likte hockey, men når eg seie hockey så meine eg IKKJE sånn 80 tallshokcey dr d bak e myyyye lengre. D ska bare ver litt lengre bak. altså ca like langt som d oppå

Har en slik saks som er rund på tuppen, den er helt super å bruke bare så du vet det [:D] Da man ikke kan stikke de små ved uhell da.

ORIGINAL: mum2D

Har en slik saks som er rund på tuppen, den er helt super å bruke bare så du vet det [:D] Da man ikke kan stikke de små ved uhell da.

hmmm, e du frisør kanskje ? [:)] eg har aldri hørt om ein sånn saks, men d hørtes jo veldig smart ud [:)] ( eg e frisør sjøl, eller eg jobbe ikkje som d lenger då men)

Snike fra juli [:D] Vi va til frisøren me na Jonah for nokre veke sida

Før

Underveis [:D]

Etter [:)]

Såååå nydelig han va, også så masse hår då [:D] [:D] [:D] [:D]

Blei skikkelig fin [:)]

ORIGINAL: mum2D

hmmm, e du frisør kanskje ? [:)] eg har aldri hørt om ein sånn saks, men d hørtes jo veldig smart ud [:)] ( eg e frisør sjøl, eller eg jobbe ikkje som d lenger då men)

Nei ikke frisør (men stusser og slikt selv) Denne saksa fulgte med et sett med, neglsaks og neglfil til barn. (kjøpt på barnas hus) Ivertfall den er jo super. Har stussa han mye, og det har aldri vært noe fare med å skulle klippe i ører[:)] Og det er bra for å sitte i fra det kan han IKKE...hehe

ORIGINAL: SiennaJonah si mamma

Snike fra juli [:D] Vi va til frisøren me na Jonah for nokre veke sida

Før

Underveis [:D]

Etter [:)]

Så bra med en sniker (med en så nydelig gutt[:D])
Han hadde jo virkelig langt hår, og ble kjempe fin med ny frisyre [:D]

ORIGINAL: Lesehesten mum2two

Du kan jo sjekke ut sveisene vi har hatt på storebror opp igjennom. Bildene er i albumet hans på FB. [;)]

Storebror er jo så nydelig, go gutten det.[:D] Smelter jo helt av bildene og glemmer å se på hår.. hehe

Back
Topp