Fristelser!!

Eg fikk så lyst på vafler til frokost, men etter å ha spist 2 stykker så fant eg ut at det egentlig ikkje var det eg ville ha..[8|] ( det skjer ofte )

ORIGINAL: GledeSprederen

ORIGINAL: Ungmamma90

hehe ja, det er vel noen av de som får kose seg litt ekstra det[:)] Her får også voffsen rester eller mat jeg finner ut at ikke smakte så godt likevel og at jeg ikke ville ha[:D] men hun veier litt under grensa så hu har joegentlig bare godt av litt ekstra godt[:D]

åsen rase har du da? min er ei lita pyrenee dame.. (mellom 35 og 40 kg en plass) hehe men en ting spiser hu ikke det er bannan og godt er det for det er min sin.. hehe tror jeg har spist tre til nå i dag..

Jeg har en liten border collie tispe [:D] hu veier vel ca en 13 kg og hun skal liggepå 16, men veterienæren sa det at det tar litt tid før de går opp i fett prosent pga all aktiviteten de skal ha[:)]

de er utrolig aktive ja.. mi er LAT! hehe seriøst ligger og snorker hele dagen og gjør stort sett lite av seg.. gammal er tispa di da? mi blir 9 år i mai og bortksjemt som bare det.. hehe men jorbær hørtes godt ut ut på kjøkkenet med meg og finne den boksen jeg kjøpte på fredag. hehe

Hu her er ikke mer en 9 månder og gud hva jeg skulle gitt for at hun var lat noen ganger[8D] Her er det full action 24 timer i døgnet[:D]

savner ikke det og valp nei hehe merker det på kroppen nå ja eier ikke tålmodig het til det nå nei.. hihi

Kjenner jeg ikke gjør det stort lenger jeg heller hehe[8D] men må le av henne noen ganger for hun er utrolig søt[:D]

ORIGINAL: rosarose

Eg fikk så lyst på vafler til frokost, men etter å ha spist 2 stykker så fant eg ut at det egentlig ikkje var det eg ville ha..[8|] ( det skjer ofte )

ååå vafler med hjemmelaget jordbær syltetøy[:D][:D] det hadde vært nam nam nå altså[:D]

ORIGINAL: rosarose

ååå vafler med hjemmelaget jordbær syltetøy[:D][:D] det hadde vært nam nam nå altså[:D]

ååååh!!!! vafler!!! "sikle, sikle" når jeg tenker meg om tar jeg like godt med meg vaffelrøre til venninnen min nå så kan hun lage vaffler til oss, mmmm... lurt!!! deilig å kose seg med no godt til kaffen i det fiiiine været vi har fått [:D]

KOKOSBOLLER!!!!!! Er hellt GAAAAAL etter de !  !
Og jeg blir skikkelig FORBANNA om jeg kjøper de, sette tenna i de og det er feil konsistens på kokosen ! ! !
Ikke lett å være gravid nei ! ! hehe[:)]

hmm har lyst på saft is, de gamle, den som er rosa med tyggi gummi stang og den med pære smak(har foresten kommet tilbake i butikkene igjen)[:D]
etter frokost i dag lot jeg meg friste til å varme sjokolade croasang og en kopp med caffe a sjokolatt og dream is med brownie og karamel.... men nå frister det mer med saft is.....(nå som jeg har spist det andre[8D])[8D]
har honning melon i kjøleskapet kanskje jeg skal ta den... nam nam..[8D][:)][:D]

åå jeg husker den gode saftisen med pæresmak, savner den altså[:(][:(] håper det kommer en lingdende saftis snart for den var såååå god[:D][:D]

Back
Topp