Frisktblod!

Håpefull2015

Flørter med forumet
Hei :( i dag når eg gikk på do kom det masse friskt blod, det bare rant ut av meg :( har ikke smerter eller noe, men dette lover ikke bra :( noen som har opplevd dette og dette gikk bra?

Nei huff, ikke du også:( Jeg mistet da jeg blødde friskt blod, men jeg hadde smerter i tillegg. Kan jo være håp siden du ikke har det?

Gullskatt juli12:)

Håper du bare er av de som blør uten at det er noe farlig. At du ikke har smerter er en veldig positiv ting :-) Har du ringt lenge?

Håper det går bra med deg! Jeg hadde kraftige smerter de gangene jeg mistet. Ring lege å få målt hcg, ikke mist håpet enda <3

Jeg har blødd i begge mine tidligere svangerskap, og det gikk bra begge gangene.

Huff håper virkelig d går bra! Har fått lege time Kl 14 i dag. Håper på det beste! Har tatt fri i dag, så ligger i sengen helt i ro :(

Jeg opplevde dette forrige svangerskap. Det var en fryktelig følelse! Masse blod og noe var klumpete. Både jeg og lege tenkte at nå var det over, var da 16 uker. Men ul viste en fin liten krabat :)

Jeg hadde ikke smerter forresten.

Jeg opplevde dette forrige svangerskap. Det var en fryktelig følelse! Masse blod og noe var klumpete. Både jeg og lege tenkte at nå var det over, var da 16 uker. Men ul viste en fin liten krabat :)
Så bra! Jeg har ikke hatt noe klumper, så krysser fingrene!!

Krysser fingrene for deg <3 hvor langt er du på vei?

Jeg har blødd i begge mine svangerskap (egentlig utrolig at jeg ikke har blødd ennå i dette..*banker hardt i bordet*) og har 2 flotte friske barn!! ;-)
Det er kombinasjonen blødning og menssmerter som er "farlig"..
Krysser fingrene for deg!!

Huff håper virkelig d går bra! Har fått lege time Kl 14 i dag. Håper på det beste! Har tatt fri i dag, så ligger i sengen helt i ro :(
Hei! Hvordan gikk det hos legen?? Håper alt er fint med dere begge <3

Sånn da har jeg vært hos legen. Siden det ikke hadde vært noen klumper å slik så var det mest sannsynlig en uskyldig blødning. Tok blodprøve og skal tilbake på mandag for å se om det er stigning. Jeg har ikke blødd noe mer, så håper på det beste. Det var lang vente på hos tidlig ul så det kom til å ta for lang tid. Lurer litt på privat men har ikke funnet noen enda i bergensområdet... Noen som vet?

Krysser fingrene for at det går bra

Sånn da har jeg vært hos legen. Siden det ikke hadde vært noen klumper å slik så var det mest sannsynlig en uskyldig blødning. Tok blodprøve og skal tilbake på mandag for å se om det er stigning. Jeg har ikke blødd noe mer, så håper på det beste. Det var lang vente på hos tidlig ul så det kom til å ta for lang tid. Lurer litt på privat men har ikke funnet noen enda i bergensområdet... Noen som vet?

Så bra du ikke har blødd mer :)
Krysser fingrene for at alt står bra til med den lille ♡

Back
Topp