Friskt blod

Lillevenn17

Elsker forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Trenger gode historier. Friskt blod nå, lys i fargen. Ikke mye. 5+4 i dag, hCG var 5783 på tirsdag.
Heller ikke magesmerter, bare litt murringer innimellom som jeg har hatt siden forrige uke.
 
Alltid kjedelig med blod når man er gravid, så føler med deg. Men behøver ikke gå galt. I mitt første svangerskap blødd jeg plutselig en ettermiddag friskt blod når jeg var ca 7 uker på vei, fylte doskåla rødt altså. Og blødde brunt i tre uker etter det. Fikk en frisk og fin jente til termin :)

Krysser fingrene for deg!
 
Ta kontakt med legevakten evt lege. Har desverre dårlig erfaring da jeg opplevde dette i høst, men da tok jeg kontakt med legevakten å fikk komme inn på ul. Selv om det var dårlige nyheter jeg fikk var det bedre å få vite enn å gå rundt i uvisshet.

skal også sis at jeg har lest flere her opplevd blødning uten at det har vært noe fare:Heartred Lykke til
 
Jeg blødde endel i starten (før ikm). Aner ikke hva det kom av, men det var ikke noe galt så vidt vi vet. HCG har fortsatt å stige som det skal etterpå.
Men nå som vi har kommet såpass på vei, så ville jeg kontaktet lege/legevakt og bedt om en UL, for nå er det mulig å se på UL hva som foregår "der inne". Det er bedre å finne utav hva det er, enn å gå i uvissheten. Det kan gå bra, eller det kan være SA.
 
Jeg blødde friskt blod og en klump på lørdag. Blødningen varte Max 2 timer. Og på tul på tirsdag så alt normalt ut.. Jeg har vært gjennom en SA i desember og da varte blødningen lenge og var veldig kraftig. Skjønte med en gang hva som skjedde...
 
Trenger gode historier. Friskt blod nå, lys i fargen. Ikke mye. 5+4 i dag, hCG var 5783 på tirsdag.
Heller ikke magesmerter, bare litt murringer innimellom som jeg har hatt siden forrige uke.

Hadde det i begge mine svangerskap men hvorfor er usikkert.. Begge gikk bra. Lest at det er ganske vanlig å blø i første trimester.

Hvordan går det med deg nå??

Krysser fingrene for en uskyldig blødning:Heartbigred
 
Hvordan går det? :Heartred
Hadde det i begge mine svangerskap men hvorfor er usikkert.. Begge gikk bra. Lest at det er ganske vanlig å blø i første trimester.

Hvordan går det med deg nå??

Krysser fingrene for en uskyldig blødning:Heartbigred
Det har roet seg, er såvidt farge på utfloden nå. Tror det må ha vært pga vi hadde "kos" dagen før. Men kunne gjerne tatt imot litt graviditetssymptomer, for å kjenne meg tryggere.
Er vekkreist nå så fikk ikke sjekket hCG igjen, men tenker jeg tar en prat med legen neste uke.
 
Back
Topp