Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 4+3 i dag bare.. Skikkelig dårlig følelse på dette! Blir ny runde ivf daHåper det er uskyldig. Er du mange uker på vei?
Lov å håpe, men tror ikke dette går braUff, man blir jo helt svett når man oppdager blod. Krysser fingrene for at det er uskyldig, og gir seg igjen.
Tror ikke det er så mye håpKrysser fingrene for at det bare er en uskyldig liten blødning å at alt går bra [emoji173]️
Med en så lang vei for å bli gravid hadde jeg håpet vi skulle være mer heldige!Synes det er litt mye blod til at dette går braJeg hadde en liten frisk blødning 4+1 som gikk over til rosa utflod og forsvant etter 2 dager. Er 4+6 idag, HCG stiger fortsatt hos meg så var nok uskyldig. Håper det samme gjelder deg [emoji173]️
Synes det er litt mye blod til at dette går braHvor mye blødde du? Har også litt kramper. Skikkelig dritt
![]()
Jeg blør mer enn detBlødde kanskje rundt en 20kroning på et tørk..
Forstår hvor jævlig det er. Ble så redd selvdet er liksom ikke bare bare å bli gravid på nytt når man må gjennom IVF. Håper virkelig det er uskyldig likevel
![]()
Jeg blør mer enn detOg med magekrampene så er det er dårlig tegn. Ikke bare bare nei, fikk dessverre ingen på frys så det blir nytt egguttak og full pakke..
Veldig! Dette som har vært vanskelig nok fra før måtte såklart være enda litt vanskeligereÅåhh.. det er så forferdelig urettferdig![]()
![]()
Med mye blod og kramper + at livmortappen kjennes mer åpen så er det nok over og utJeg blødde gjennom hele mitt første svangerskap å det var snakk om mye, å jeg har ei jente som er tre år så det kan gå bra![]()
Komboen med mye blod og kramper gir en dårlig følelse på det hele dessverreNeeeeeihåper det er helt uskyldig
Jeg blødde mye med vår andremann, men alt var bra dermasse lykke til
![]()