Friskt blod :-(

Huntress

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Snøkrystallene2021❄️
neeeeeeeiiiiiii!! Friskt blod på do nå! Og jeg har kramper!! Skulle denne gleden være så kortvarig????? Skikkelig redd nå!

Uff, man blir jo helt svett når man oppdager blod. Krysser fingrene for at det er uskyldig, og gir seg igjen.

Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig liten blødning å at alt går bra [emoji173]️

Uff, man blir jo helt svett når man oppdager blod. Krysser fingrene for at det er uskyldig, og gir seg igjen.
Lov å håpe, men tror ikke dette går bra:( Tok en digital i dag tidlig som var positiv, la meg litt igjen. Da kom krampene og blødningen :(

Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig liten blødning å at alt går bra [emoji173]️
Tror ikke det er så mye håp:(:Heartred Med en så lang vei for å bli gravid hadde jeg håpet vi skulle være mer heldige!

Her triller tårene nå:( Huset fult av folk i tillegg, ikke lett å prøve å holde masken...

Så leit å lese. Skjønner du er redd. Kan være flere årsaker, og håper det er uskyldig. Sender deg en klem:Heartred

Jeg hadde en liten frisk blødning 4+1 som gikk over til rosa utflod og forsvant etter 2 dager. Er 4+6 idag, HCG stiger fortsatt hos meg så var nok uskyldig. Håper det samme gjelder deg [emoji173]️

Jeg hadde en liten frisk blødning 4+1 som gikk over til rosa utflod og forsvant etter 2 dager. Er 4+6 idag, HCG stiger fortsatt hos meg så var nok uskyldig. Håper det samme gjelder deg [emoji173]️
Synes det er litt mye blod til at dette går bra:( Hvor mye blødde du? Har også litt kramper. Skikkelig dritt:(

Synes det er litt mye blod til at dette går bra:( Hvor mye blødde du? Har også litt kramper. Skikkelig dritt:(

Blødde kanskje rundt en 20kroning på et tørk..
Forstår hvor jævlig det er. Ble så redd selv :( det er liksom ikke bare bare å bli gravid på nytt når man må gjennom IVF. Håper virkelig det er uskyldig likevel
emoji173.png

Blødde kanskje rundt en 20kroning på et tørk..
Forstår hvor jævlig det er. Ble så redd selv :( det er liksom ikke bare bare å bli gravid på nytt når man må gjennom IVF. Håper virkelig det er uskyldig likevel
emoji173.png
Jeg blør mer enn det:( Og med magekrampene så er det er dårlig tegn. Ikke bare bare nei, fikk dessverre ingen på frys så det blir nytt egguttak og full pakke..

Jeg blør mer enn det:( Og med magekrampene så er det er dårlig tegn. Ikke bare bare nei, fikk dessverre ingen på frys så det blir nytt egguttak og full pakke..

Ååhh.. det er så forferdelig urettferdig :( :(

Jeg blødde gjennom hele mitt første svangerskap å det var snakk om mye, å jeg har ei jente som er tre år så det kan gå bra :-)

Neeeeei :( håper det er helt uskyldig ❤️

Jeg blødde mye med vår andremann, men alt var bra der :) masse lykke til ❤️

Jeg blødde gjennom hele mitt første svangerskap å det var snakk om mye, å jeg har ei jente som er tre år så det kan gå bra :)
Med mye blod og kramper + at livmortappen kjennes mer åpen så er det nok over og ut:( Selvom jeg skulle ønske det ikke var slik

Neeeeei :( håper det er helt uskyldig ❤️

Jeg blødde mye med vår andremann, men alt var bra der :) masse lykke til ❤️
Komboen med mye blod og kramper gir en dårlig følelse på det hele dessverre:( Var visst ikke vår tur denne gangen heller:Heartred

Back
Topp