Friskt blod..

pirilen

Glad i forumet
sto i kø på butikken da jeg kjente det begynte å renne, masse friskt, rødt blod.. sitter å venter på legevakta nå Er 12+6 idag..

sto i kø på butikken da jeg kjente det begynte å renne, masse friskt, rødt blod.. sitter å venter på legevakta nå Er 12+6 idag..
Uff! Håper virkelig det er uskyldig!! Lykke til ❤️

Lykke til :Heartred håper det er uskyldig!

Lykke til [emoji173]️

Jeg hadde en blødning i natt som jeg våknet av. Har vært inne og sjekket og alt bra heldigvis. Håper det samme for deg!! Krysser fingrene for at alt er bra med lille :Heartpink

Var ingen hjelp å få hos legen.. han målte hb og ville måle ny hb og hcg på mandag. Spurte om jeg ikke kunne få ultralyd istedet for å vente en uke på prøver som sikkert ikke vil gi noe svar, men det fikk jeg ikke.. så ringte en privatklinikk som driver med ultralyd, forklarte ståa, og får komme inn nå kl 18. Men må jo uansett tilbake til denne håpløse legen, for hvis babyen har det bra, hvor kommer blodet ifra? Trenger jeg sykemelding? Dritt altså.. gjett om jeg skifter lege på mandag!

Var ingen hjelp å få hos legen.. han målte hb og ville måle ny hb og hcg på mandag. Spurte om jeg ikke kunne få ultralyd istedet for å vente en uke på prøver som sikkert ikke vil gi noe svar, men det fikk jeg ikke.. så ringte en privatklinikk som driver med ultralyd, forklarte ståa, og får komme inn nå kl 18. Men må jo uansett tilbake til denne håpløse legen, for hvis babyen har det bra, hvor kommer blodet ifra? Trenger jeg sykemelding? Dritt altså.. gjett om jeg skifter lege på mandag!

At de ikke bare kan ta en kikk med UL dersom de har det tilgjengelig?? Alt vi vil se er jo om barnet lever og at det ikke ser faretruende ut. Forstår godt at du drar til privat UL nå, det hadde jeg også gjort! :Heartpink Hvordan går det med blødningen? Holder den på ennå eller har det gitt seg?

Hb?! Hva i all verden skal nå det være godt for? (Altså, jeg vet hva Hb er og hvorfor det tas, men man vil jo for pokker bare vite om babyen lever!) Og hCG er da heller ikke noen vits i å ta så langt ut i svangerskapet. Gud, jeg blir så oppgitt noen ganger. Hvorfor bruke tid og penger på å ta unødvendige prøver, hvis de ikke har tid eller ressurser (eller lyst ...) til å hjelpe deg, så er det jo bedre å bare si det, da. [emoji35]

Edit: Ble så irritert at jeg glemte å si lykke til kl 18! [emoji173]

Takk for støtten jenter ❤️ Blør litt mindre nå, men kommer fortsatt.. skal oppdatere etter UL

Det var enda godt å høre[emoji173]️ Huff, litt av en påkjenning det der. Mye vi skal måtte bekymre oss for! Men kom deg hjem på sofaen, slapp av og nyt følelsen av å ha sett den lille [emoji173]️

Back
Topp