Friskt blod

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
På papiret nå når jeg var på do... :(
Blir så redd.
Noen som har opplevd dette?

Ja! Og husk at slimhinnene er skjøre nå, så det kan godt være dette. Hos meg var det pga morkaka låg litt langt ned og jeg blødde litt fra kanten av den. Smerter? Krysser fingrene :)

Nei ingen smerter.
Kjenner jeg er redd! Håper det er ufarlig.

Nei ingen smerter.
Kjenner jeg er redd! Håper det er ufarlig.

Å finne blod er aldri gøy... Ingen smerter er jo et godt tegn, og som den optimisten jeg er så er jo sjansen for at det skal være noe galt på dette tidspunkt mye mindre. Men kan du ikke ta kontakt med legen din? Å gå rundt å bekymre seg halvt ihjel er ikke noe godt det heller..

Vært hos legen nå, han meinte det ikke var noe og gjøre og at det mest sannsynlig var en ufarlig blødning.
Prøvde og finne hjerterytmen men den fant han ikke, ble advart på forhånd om at dette kunne skje siden jeg bare var 12 uker på vei!

Sukk....

Vært hos legen nå, han meinte det ikke var noe og gjøre og at det mest sannsynlig var en ufarlig blødning.
Prøvde og finne hjerterytmen men den fant han ikke, ble advart på forhånd om at dette kunne skje siden jeg bare var 12 uker på vei!

Sukk....
Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke nølt et sekund med å dra på privat ul. Mye bedre enn å gå rundt å bekymre seg. Jeg dro med en gang jeg begynte å blø i mitt forrige svangerskap, orket ikke gå rundt sånn.

Dette kan gå begge veier! Ring GYN på sykehuset, så får du nok ultralyd på dagen. Det har jeg fått og de sier det bare er å ringe igjen!

Sukk....

Ring til gyn og forklar situasjonen! I forrige svangerskap hadde jeg sterke smerter i magen (uten blødning), men jeg ble veldig bekymret og reiste til legen. Fikk samme beskjed når jeg var hos legen som du fikk. Ringte da til gyn selv og de ba meg komme inn med en gang. Fikk ultralyd og det viste seg at alt var bra:happy: Og det var veldig godt for meg å få vite!! Er ikke noe godt når man er bekymret. Synes du skal gjøre et forsøk på å komme inn for en kontroll. Sender en klem:Heartred

Har da ringt og fått time til ul kl 17.30 (privat)
Takk for støtte jenter :)
Kryss fingrene for meg og lille baby da.

Så bra du ordnet en time, krysser det som krysses kan!

Lykke til, håper du har hatt en uskyldig blødning og at alt står bra til med dere begge..!

Back
Topp