Friskt blod

Mamma til 2

Glad i forumet
Fikk friskt blod på papiret etter å ha vært på do igår. Virker ikke som det er noe mer idag. Ikke hatt sex mtp brista blodkar eller vondt i magen. Er 14 uker. Burde jeg freake ut eller kan det være ingenting å bekymre seg for?

Det kan godt være noe uskyldig - mange som blør litt uten at det er noe galt. Tror allikevel jeg ville fått sjekket det opp.

Håper det går bra med deg :)
Har du fått snakket med legen enda?

Hadde sjekket det opp..har du snakket med legen?☺

Så lenge det bare er litt og ingen smerter så får det nok bra. Hvis du føler deg veldig bekymret og det kommer mer så kan du jo ringe legevakta.

Får håpe det bare er en uskyldig liten blødning og at alt er i orden :)

Jeg blødde mye frisk blod over 2 dager i uke 6 og det var helt uskyldig :) så lenge det er smertefritt og klumpefritt er det ufarlig :)

Hadde en liknende opplevelse sist svangerskap i uke 12 - ringte legevakta, eller føden, og fikk komme inn på ul, veldig betryggende å se at alt var bra :) er du veldig bekymret ville jeg ringt! :)

Jeg gir det litt tid nå utover dagen og ser det litt an. Var tynt blod uten klumper. Har heller ikke noe vondt, men blir jo litt engstelig. Ringer legfn i morgen uansett og ber om å få en kontroll.

Det har ikke vært antydning til noe siden i morges nå så kanskje jeg bare poffa ett blodkar i går kveld eller noe aånt.

Håper det ikke kommer noe mer da, og at alt står veldig bra til med lille :)

Snakket med legen?☺

Back
Topp