Friskt blod, passert uke 30

Skattelatte

Betatt av forumet
Hei jenter..
Dette ble litt langt men håper noen tar seg tid til å lese:

Må høre om noen andre er plaget med blødninger lik menstruasjon?
Jeg har hatt blødninger de siste ukene nå. Jeg har selvfølgelig sjekket det med lege besøk og nå på mandag inne på sykehuset. Full sjekk med ultralyd på mage og innafor
Legen sa hun tar det alvorlig når det er blødninger så sent i svangerskapet. Hun nevnte også at jeg hadde mulig fostervanns lekasje?! Men jeg fikk dra fra sykehuset med lovnad om å ringe med en gang det tok seg opp! Fikk også lov til å dra fordi jeg også skulle på 3D ultralyd i dag.
Jeg har vært veldig lite bekymret denne gangen (2 svangerskap) enn det jeg var sist men denne uken ble lang...!
Idag var vi på 3D, fantastisk å se den lille jenta❤️ Alt så bra ut og han gikk nøye igjenom alt! Sa jeg ikke trengte å bekymre meg!
Men.. Når jeg kom hjem så blødde jeg en del igjen og nå også med litt klumper ?!?! Skal jeg bare finne meg i det siden jeg har blitt sjekket såpass mye denne uken?!
Har ikke sterke smerter annet enn vondt i skambeinet og litt midt i skrittet.
Noen som har noe lignende eller vet?

Ville ringt føden! Blod med klumper hørtes skummelt ut..

Sent from my iPhone using Tapatalk

De ba deg jo om å ringe igjen hvis det tok seg opp og det vil jeg jo si det har gjort dersom du har blødd igjen. Bedre å være for forsiktig og ta et ekstra besøk. De sa jo selv at man skal ta det på alvor så du trenger ikke tenke på å bli stempla som hysterisk eller noe. Ta en telefon og eventuelt en sjekk så får du roa nervene og hatt en bedre helg:)

Forrige svangerskap var jeg noen runder på sykehuset den siste mnd... Synes det var flaut enkelte ganger og følte jeg var til bry, for alt var jo bra med beibin. Men jm og leger der sa at det var viktig og ta det alvorlig og oppmunteret meg til å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite! Og når legene sier vi skal ta kontakt ved endring/forverring så blir vi ikke sett på som hysteriske, bare full av morskjærlighet:)
Enig med de over- ring og hør, lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ring til føden!:) håper det går bra! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Uff, blødninger er ikke noe å spøke med. Håper du har ringt føden.
Det er bedre å være på den sikre siden. Håper virkelig alt er bra. :)

Hei alle. Har fått lest igjenom alle tilbakemeldingen men så at svaret mitt ikke har gått igjennom :-/
Beklager det.
Jeg har vært på ultralyd og litt inn og ut fra lege og jordmor! Ingen ble helt klok på hva det kunne ha vært..
Men utelukket at jeg hadde forstervann lekasje og at morkaken hadde Evt gitt noe fra seg.. Mye unødvendig bekymring har jeg hatt de siste ukene...
Skal til lege igjen idag og ser frem til sykemelding nå. For en ting de fleste har sagt at det også kan skyldes er stress!
Jeg har hatt to jobber og jobben hjemme med en på 2,7 måneder. Og hus og mann ;-) hehe.
Man får jo beskjed at alt er normalt?!
Om man blør eller ei i et svangerskap?! Men blødninger og smerter da skal man være ops?!
Er 32 uker nå så nå skal det ruges resten av tiden :-)

Back
Topp