Mortilprins
Elsker forumet
Er 10+4 uker idag og har blødd nesten hver dag i 2 uker. Har vært for det meste etter sex, hvis jeg har tørket meg med røff toalettpapir eller hvis jeg har prøvd å kjenne der "inne". Det har aldri kommet noe i do eller i trusa, men idag har det det! Var vel litt friskt rosa på fredag eller lørdag. Husker ikke helt, men idag har jeg blødd mørke rødt og mer enn det jeg har gjort tidligere. Også var det slimete/blodig el slim lignende. Nå ikveld har det endret seg til brunt som har kommet i trusa. Har ingen smerter annet enn ubehag i magen og litt stikkinger nedentil. Har vært en del "drama" i alle kanter i det siste, dårlig søvn, ingen matlyst og ekstremt mye stress! Er mye anspent i kroppen og klarer virkelig ikke å slappe av. Gjør så vondt i øvre del av rygg/skuldrene når jeg rører på meg.
Kan det være en startende SA/ evt MA? Ringte legevakta, men han mente at det var vanlig og at jeg heller kunne se det an. Så lenge jeg ikke hadde sterke smerter, feber eller blødningene tar seg opp så kunne jeg vente til tirsdagen når jeg skal til legen. Så fikk jeg ellers beskjed om å ta det med ro og ligge litt. Var ikke så bekymret i starten, men nå er jeg litt mer stressa. Er det mest sannsynlig at jeg mister nå eller kan det gå bra?
Kan det være en startende SA/ evt MA? Ringte legevakta, men han mente at det var vanlig og at jeg heller kunne se det an. Så lenge jeg ikke hadde sterke smerter, feber eller blødningene tar seg opp så kunne jeg vente til tirsdagen når jeg skal til legen. Så fikk jeg ellers beskjed om å ta det med ro og ligge litt. Var ikke så bekymret i starten, men nå er jeg litt mer stressa. Er det mest sannsynlig at jeg mister nå eller kan det gå bra?
Last edited: