Frisk men litt feber?

Det er ganske vanlig at foreldre ikke skjønner den greia der. Barnehagen ringer å forteller at barnet ikke virker i form, og foreldrene skjønner ingenting fordi ungen er i helt fin form når de kommer hjem.

Nei jeg synes ikke det holder å «enes om å være uenig», jeg taler barnas sak når foreldrene synes jobben er viktigere. Så får du heller bare synes jeg er kjip ;)

Synes overhode ikke du er kjip. Du har et stort mammahjerte tenker jeg som vil det beste for dine og andres barn. Tror heller ikke vi er så veldig uenige ;)
Har ingen problemer med å skjønne at et barn kan virke i form hjemme, men ikke i barnehagen. Tenker fortsatt at hvis barnet er i god form både hjemme og i barnehagen er det ingen ting i veien for å være i barnehagen, men hvis barne er i dårlig form i barnehagen har barnet det best hjemme.

Tror ikke trådstarter synes jobben er viktigere enn barnet. Hvis hun hadde tenkt det tror jeg ikke hun hadde startet tråden og bedt om råd ;)

Og viss noen lurer så er vi hjemme i dag. Sa ifra til jobb i går kveld at jeg ikke kom :) jenta sin temp ligger på rundt 38, så hun er ikke helt frisk ennå. Vi vurdere og ringe lege om det ikke gir seg snart siden vi har gått slik en uke..

Håper at hun blir frisk snart :Heartred

Back
Topp