Frisk blod

Sportsmamma

Andre møte med forumet
Hei
Jeg var og målte hcg hos legen i dag og skal tilbake og måle en gang til på torsdag. Har bestilt tidlig UL i morgen tidlig. Men har hatt endel vondt i magen siden torsdag. I går var det litt rosa på papiret når jeg tørket meg og brunt på kvelden. I hele dag har det vært rosa eller lysebrunt. Og nå tok jeg nettopp en dusj og da rant det ut frisk blod og litt mørke klumper. Det kan vel ikke være et godt tegn? Har hatt vondt i magen i 4-5 timer nå. Men ikke veldig vondt. Bare sånn passe. Men frisk blod er vel SA? Eller er det fortsatt litt håp? ble skikkelig lei meg nå. Har prøvd i over to år å bli gravid

Hei
Jeg var og målte hcg hos legen i dag og skal tilbake og måle en gang til på torsdag. Har bestilt tidlig UL i morgen tidlig. Men har hatt endel vondt i magen siden torsdag. I går var det litt rosa på papiret når jeg tørket meg og brunt på kvelden. I hele dag har det vært rosa eller lysebrunt. Og nå tok jeg nettopp en dusj og da rant det ut frisk blod og litt mørke klumper. Det kan vel ikke være et godt tegn? Har hatt vondt i magen i 4-5 timer nå. Men ikke veldig vondt. Bare sånn passe. Men frisk blod er vel SA? Eller er det fortsatt litt håp? ble skikkelig lei meg nå. Har prøvd i over to år å bli gravid
Har ingen erfaring, men sender deg mange varme tanker. Har full forståelse for din bekymring! :Heartred

Skjønner god at du blir redd :Heartred Håper alt viser seg å være fint på ultralyd i mårra. Sender deg mange klemmer :Heartred

Tusen takk . Jeg tenkte å legge meg nå så tiden går litt fort. Jeg har fortsatt vondt i magen så har en dårlig følelse . Ble bare så trist. Måtte bare dele med noen. Kun mannen som vet om dette. Vi tenkte å dele nyheten med familie og venner i julen for da er jeg 12 uker. Men jeg kom vel ikke så langt :sad010

Hei
Off Jeg føler med deg! Lignende situasjon her! Håper du får se liv i morgen

Huff, så vondt. Jeg håper det er uskyldig. Godt du har ul allerede i morgen. :Heartred

Ååå sender deg mange gode klemmer :Heartpink Hvor langt på vei er du?

Håper det er uskyldig :Heartblue:Heartpink:Heartblue

Mange gode tanker og lykkeønskninger :Heartred Håper TUL imorgen gir deg en fin opplevelse.

Skal på ultralyd nå snart. Gruer meg. Ganske sikker på at det har gått dårlig. Skulle dusje i dag tidlig og når jeg satt med en på knærne for å hente såpe så rant det ut masse frisk blod og også en klump med svart blod :arghh:
Skal mye til for at det er en spire i magen nå tror jeg. Huff dette er vondt og vanskelig. Glad for at jeg har dere jeg kan dele dette med.

Det gikk ikke så bra. Legen fant en tom fostersekk, fostervann og en del blodrester. Jeg fikk time på sykehuset kl.13 for ny sjekk og så må jeg ta de pillene for å blø ut. Klarer ikke å slutte å gråte. Legen syntes det var lenge å prøve å 2,5 år før jeg ble gravid. Han sa jeg burde vurdere prøverør på en av de fire privatklinikkene i Oslo.
Jeg må bare bli ferdig med denne aborten før vi bestemmer oss for hva vi skal gjøre videre.
Håper jeg er den siste som må forlate denne fine juligruppen :Heartbigred

Det gikk ikke så bra. Legen fant en tom fostersekk, fostervann og en del blodrester. Jeg fikk time på sykehuset kl.13 for ny sjekk og så må jeg ta de pillene for å blø ut. Klarer ikke å slutte å gråte. Legen syntes det var lenge å prøve å 2,5 år før jeg ble gravid. Han sa jeg burde vurdere prøverør på en av de fire privatklinikkene i Oslo.
Jeg må bare bli ferdig med denne aborten før vi bestemmer oss for hva vi skal gjøre videre.

håper vi ses i en gruppe ganske snart❤️
Vondt å miste og vond tid vi skal inn i.

Mange varme tanker sendes i din retning. :Heartred

Så trist!! Ble SA her også etter å ha prøvd en stund (ikke så lenge som dere, og vi har en gutt fra før). Kjenner meg igjen i de vonde følelsene, og forhåpningene for julen. Merker at julestemningen jeg har hatt en liten stund plutselig forsvant nå når det endelig nærmer seg jul også..

Håper for dere at det klaffer veldig snart igjen, og at dere evt får den hjelpen dere trenger for å få det til:Heartred:Heartred:Heartred stor klem

Det var veldig leit:( Men synes det var rart å oppfordre deg til å bruke privatklinikk når du har rett på offentlig behandling. Om du føler deg klar for det, kan du ev spørre legen på sykehuset å henvise deg til offentlig behandling.

Back
Topp