Frisering

Tror jeg betalte ca 550kr sist gang jeg var der. Er 5% rabatt om man velger en time før klokka 14. Imorgen tror jeg at jeg betaler ca 450, da det er billigere om du går dit "fast" hver 6-7 uke. Du bestemmer hvor mye hun skal ta selv. Noen velger å ta alt, og noen sparer en stripe på midten. Jeg syns det var greit å ta alt når jeg først skulle gjøre det :) det vondeste punktet til meg var midt på, rett ovenfor klitten :p resten var ikke noe problem. De bruker å ta hele veien bak, bare så du er forberedt på det. Og jeg anbefaler å ta helt bakerst også, der er det faktisk minst vondt :p
Du er god å ha, altså! Takk takk :-D

Stusser bare med barbermaskin nå, er så tungt og slitsomt å glattbarbere for tiden :p

Huff gidder ikke å bry meg så mye om den sveisen lengre. Den vokser og gror nå og samboer foretrekker faktisk hår der så han er bare glad til :p ser ingenting så tar ingen sjanser. Har uansett lest at om man blir sendt til keisersnitt er det større infeksjonsfare når man er barbert pga bakteriene i hårsekkene.. Men for all del.. Voks dere de som vil. Skjønner bare ikke problemet når man uansett ikke ser noe der nede lengre:p

Har nå fortsatt å barbere som vanlig :P Det er riktig nok en del mer utfordrende nå, men det går nå på et vis :) Syns jo ikke det er krise om det har vokst noen mm, men er ikke komfortabel med å bare la det vokse hvertfall.. :P Mest for min egen del egentlig, tror ikke mannen har noe imot det ene eller det andre ..

Jeg klarer enda å barbere når jeg ser i speilet, håper jeg klarer det en stund til. Synes det er veldig praktisk og ikke ha så mye hår der nede etterpå når man blør så mye og må bruke bind!

Jeg har hørt at en ikke skal barbere siste mnd før fødsel pga evnt risiko for infeksjoner, men har ikke satt meg veldig inn i det. Selv har jeg tatt litt ekstra godt før det blir nærmest umulig å nå til, hehe. Vil anta at enhver samboer til gravide damer gladelig hjelper til hvis det blir behov :-D
Men det handler nok mest om hva en selv føler for til fødselen. Jeg tror på ingen måte at verken jordmor eller leger bryr seg så mye om hvordan en er frisert der nede ;-)

Jeg har hørt at en ikke skal barbere siste mnd før fødsel pga evnt risiko for infeksjoner, men har ikke satt meg veldig inn i det. Selv har jeg tatt litt ekstra godt før det blir nærmest umulig å nå til, hehe. Vil anta at enhver samboer til gravide damer gladelig hjelper til hvis det blir behov :-D
Men det handler nok mest om hva en selv føler for til fødselen. Jeg tror på ingen måte at verken jordmor eller leger bryr seg så mye om hvordan en er frisert der nede ;-)

Min hjelper IKKE gladelig til med barbering der nede :laughing002 det er visst mye verre å gjøre det enn andre ting :laughing002 men har klart det greit nok hittil, men får det ikke til lenger nå. Men det er forsåvidt greit. Syns det er greit å ikke være helt glattbarbert ved fødsel med tanke på infeksjoner :)

Aldri i livet om jeg hadde sluppet samboer til med barberhøvel der nede! :bag:
Kjenner det er en seier hver gang jeg dusjer og klarer det selv :p

KK i Bergen sier man ikke skal barbere seg siste måneden. Hvis man er barbert, får inngrodde hår og må ha keisersnitt, så er infeksjonsfaren stor. Jordmor som preppet meg sa at de da måtte desinfisere ekstra i tiden etter fødsel.

Her har høvelen fått ligge lenge. Jeg orker/klarer/gidder ikke å styre med det der. Ser ikke en dritt der nede og samboeren gjør jo heller ikke det nå. Bekkenløsningen setter en effektiv stopper for det meste egentlig.
Egentlig passer det mitt late vesen fint å bare la det gro :p

Back
Topp