Frisere dusken....

Fortsatt dusk :-S ikm i dag, men foreløpig ingen tr. Håper hun fortsetter å holde seg unna. Har mine tvil men. Tester ikke før mandag nå om den holder seg borte.

Så spennende! Håper tr holder seg borte!

Haha... Husk at i følge norske lover så finnes det angre frist :P :)

Kan jeg frisere dusken nå?

Vedlegg

• 1462721013959.jpg
    1462721013959.jpg
    29,9 KB · Visninger: 138
Takk :-) det er litt uvirkelig. Sier ingenting til mannen før i morgen. Lovde egentlig å vente med testingen til over helga. Men fristelsen ble for stor :rolleyes: skal ta en CB+ før jeg drar på jobb i morgen.
Gratulerer :) jeg hadde ikke sagt noe jeg og frisert dusken og lagt opp til litt senga kos. Så får du se om han forstår hvorfor håret er borte hehe!

Joda det er sant det. Men den jeg tok i går skulle også slå ut på 25, samme som CB+.

SENEST 25.
Nå ligger cbd på ganske AKKURAT 25.. (virker sånn, i alle fall. De er veldig mye tregere enn de andre..) mens strimmeltester kan reagere på f.eks 15..

Selv om tester skal ha sensitivitet på 25, så betyr det bare at de skal reagere SENEST på hcg 25. Hver individuelle test har likevel sin egen sensitivitet. En kan reagere på 13, den neste på 21.

SENEST 25.
Nå ligger cbd på ganske AKKURAT 25.. (virker sånn, i alle fall. De er veldig mye tregere enn de andre..) mens strimmeltester kan reagere på f.eks 15..

Selv om tester skal ha sensitivitet på 25, så betyr det bare at de skal reagere SENEST på hcg 25. Hver individuelle test har likevel sin egen sensitivitet. En kan reagere på 13, den neste på 21.
Det var CB pluss jeg tok i dag tidlig. Skal kjøpe meg digital etterpå tenkte jeg. Bare ta sjansen på at damene på apoteket ikke sier noe til mamma når hun kommer tilbake på jobb ;-)
Har hatt noen kvalmbølger i dag. Og er sinnsykt varm. Også holdt jeg på å besvime under lunsjen. Ble skikkelig svimmel. Så noe er på gang ihvertfall.

Back
Topp