*Frisefriste*

vetlemeg

Forumet er livet
No drive eg og sambo og baka blåbærpai av blåbæra som eg og svigermor var i skauen og plukka igår![;)]

Så da er planen for kvelden : Pommes frites med pølser, nylaga blåbærpai m vaniljesaus og kose oss med ein film me har leigd! [:)] (Big Stan, komedie)
Ser fram t ein koooselig lillelørdag!![:)]

Høres ut som en super kveld[:D] Hørtes jo så godt ut med blåbærpai da[:)]

Vi får foreldrene mine på besøk etterpå og da vanker det sjokoladekake og kanelboller. Godt det også[:)]

Fint å kunne kose seg litt en gang i blant[:D]

Ja trur det blir ein bra kveld![:)] Viktig å kose seg, hvertfall no når d er så liten tid att der d berre er oss to liksom..!

Men sjokoladekake og kanelboller høyrtes langtfra dumt ut det heller altså, hehe, eg er skikkelig godtesjuk idag![8D][:D]

Nei pølse, pommes frites, blåbærpai og vaniljesaus er berre ein av mine mange sære gravid-lyster..![;)]

Hehe, neida, fysj, tar d søte til dessert![:D]

Takk for dt![:)]

Å det hørtes utrolig godt ut med blåbærpai! Har faktisk aldri smakt det (har heller aldri bowlet i mitt liv kom jeg på, ikke at det har noen relevans akkurat men[8|])[:D]
Kose dere!![:D]

hehe, det har ikkje sambo heller, og trur faktisk ikkje han hadde bowla heller før for nokon mnd sidan![:D]

Skal kose oss vettu, sender over noko rester til deg![;)][8D]

ORIGINAL: vetlemeg

hehe, det har ikkje sambo heller, og trur faktisk ikkje han hadde bowla heller før for nokon mnd sidan![:D]

Mmm gleder meg (ikke vær grådige nå da, la det være en goood del igjen til meg)[:D]

Naaaam[:)] Kos dere med god mat og film[:)]

åååå det hørtes suuuuuper godt ut ,)
koz dåkker masse masse [;)]

Nam nam nam [:D]

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: vetlemeg

Mmm gleder meg (ikke vær grådige nå da, la det være en goood del igjen til meg)[:D]

Er halve paien igjen, så null prob![;)]

Var kjempegodt med blåbærpai altså, mange år sia eg har smakt det..![:)]
Anbefales!!![;)]

Men taco og SJOKOLADE ja, mmmmm, sjokolade... Hadde ikkje vært dumt d heller, godt d snart e helg![:D][8D]

Back
Topp