Frisørtime!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hadde nesten glemt at jeg skulle til frisør idag. Men passer jo bra å bli fin før oul imorgen da! ;)
Herlig å bli dullet litt med iallfall! Og det er jo viktig å føle seg bra som gravid også! :)

Er dere ofte hos frisøren? :)

Ikke så ofte nei... Men trenger å få stripet ettervekstog klippet tuppene nå,så må få hatt en time snart. Kooos deg hos frisør, det er godt med slik dulling :-)

Ikke så ofte nei... Men trenger å få stripet ettervekstog klippet tuppene nå,så må få hatt en time snart. Kooos deg hos frisør, det er godt med slik dulling :-)
Takk for det! :)
Det skal jeg! Kommer vel til å sveve på en sky etterpå, for føler seg så mye bedre når håret ser bra ut. Hi hi! ;) Trenger en klipp nå ja. Hi hi! :p

Du får bestille deg en time til ettervekst og tupper! Det har du helt sikkert fortjent! :)

Alt for sjelden!

Nei frisør er et fremmedord her i hus :p
Når mannen eller ungene trenger en klipp gjør jeg det. (begynte på frisørlinja men avsluttet ikke)
Men å spandere en klipp på meg selv det tar jeg meg ikke råd til.
Det er jo svina dyrt!!
Jeg har langt fint hår som stort sett henger fint slik det er og trenger kun å friskes opp i farge av og til, noe jeg gjør selv hjemme.
Heldigvis fliser det seg ikke heller, om det begynner så får mannen saksa og fikser litt ;)
Sist jeg var hos frisøren var på min bryllupsdag 28.08.2010 :rolleyes:

Er tidligere frisør så klipper mann og barn selv. Ellers har jeg frisør vennine som klipper meg og så klipper jeg henne :) veldig greit å slippe slike kotnader :)

Back
Topp