Frisørshampo eller butikkshampo?

Frisør shampo som regel. Billig på Smart Club, der får man stooore flasker[;)]

Sånn by the way sa frisøren min at butikkshampoer som gjør håret blanke/skinnende ofte inneholder mye silikon som legger seg utenpå håret.
Det vil til slutt legge seg som et tjukt lag på hodebunnen, og i verste fall skrapes bort fordi det kveler hodebunnen på en måte...

Frisør shampo -balsam og hårkur [:)]

Bruker bare frisørshampo... Er ikke så mye dyrere egentlig.. Jeg får sår/ flass i hodebunnen av butikk shampo..

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Bruker KUN frisør sjampo. Etter jeg prøvde Redkens soft serie var jeg solgt på flekken! Har aldri hatt så mykt og deilig hår før! Bestiller fra lookfantastic, nesten halv pris av norske priser [:)]

Signerer, jeg![:)]

Bruker kun hårprodukter som er kjøpt i frisørsalong. [:)]

her går det i frisør shampo...nettopp prøvd han dere jonnatahn som var på tv norge sin shampo...

ORIGINAL: DivaX

Jeg kjøpte frisør shampo og balsam to ganger...aldri mer.. Brukte opp flaskene (spesielt balsmane for å si det sånn) etter 7 dager og da er det ikke vert å bruke 500 spenn synes jeg... Shampoen holdt vel litt lenger, men synes den var nada bra.... Så holder meg til butikken jeg...

Hvordan klarte du det?[:-] Hvor mange ganger vasker du håret om dagen? Du vet du ikke skal ha mer shampo enn en femkroning eller noe sånt?
Jeg har hatt samme shampo i to måneder nå, tror jeg. Redken. Fortsatt masse igjen.[:-]

ORIGINAL: unemoren

her går det i frisør shampo...nettopp prøvd han dere jonnatahn som var på tv norge sin shampo...

Den vil jeg også prøve. Han virker så engasjert.[:D]
Var den bra?[8|]

Her var kommet masse svar ja!![:D] 
Ser det er litt forskjellig hva folk bruker, tror jeg skal prøve den Redken soft jeg... da kan sambo bruke av den også..

Han har sånne nydelige krøller, men klipper seg alltid kort fordi det er sånt styr å ordne seg om morgenen![:)] Kanskje det blir bedre dersom håret hans ikke er så tørt..[;)]

Frisør, syns dem varer lenger og jeg får mykere hår [:)]

jeg har brukt frisør shampo og balsam samt kur i lengere tid,nå har jeg ikke hatt råd den siste mnd.å jeg måtte da ty til butikk shampo,dette resulterte i flass og hår som føles tørt og hardt. så det er ikke tvil i at jeg må investere i frisør produkter igjen

før brukte jeg nesten bare produkter kjøpt i vanlig butikk, nå bruker jeg hovedsaklig produkter kjøpt hos frisør selv om det er svindyrt [:-] 
men merker bra forskjell ja! [:)] 

Back
Topp