Frisørshampo eller butikkshampo?

buster

Forumet er livet
Hva bruker du?

Er virkelig frisørshampo sååå mye bedre enn butikk?[:)]

Huff, ja jeg bruker butikkshampo men lurer på om jeg må investere i frisørshampo...[:)]

ALLTID frisørshampo...

Varer lenger, bedre for håret...

www.lookfantastic.com der koster det ikke skjorta, men ikke bestill for over 200

Akkurat nå bruker jeg frisørshampo, men synes faktisk håret ble bedre og så finere ut med de butikkshampoen jeg brukte før[:-][&:]
Brukte en annen frisørshampo før som jeg var veldig fornøyd med, men den har de sluttet å selge...

ORIGINAL: hissigproppen

ALLTID frisørshampo...

www.lookfantastic.com der koster det ikke skjorta, men ikke bestill for over 200

Takk for tipset!![:D]

Jeg bruker Sunsilk og er veldig fornøyd med den. Likte Define også veldig godt, men den syns jeg er så dyr. Brukte frisørshampo en periode her, bedre er det jo, men dyrt og da. Kommer helt an på hva du kjøper. [:)]

Frisørshampoo[:)]

Syns de er bedre enn butikkshampoo på mitt hår, men define er ikke så verst da[:)]

frisør shampo er mye bedre for håret.

butikk shampo er det mye mer vann i derfor skummer den mye mer, og gir ikke like god pleie til håret som, frisøt shampo gjør

Frisørshampoo, det er mye billigere, for de varer mye lenger. Og er dessuten bedre for håret mitt..ikke bare innbildning det[:)]

Jeg kjøper ny shampo og balsam hver gang jeg, og da bytter jeg på med wella, herbal, define og sunsilk og i ny og ne kjøper jeg frisør shampo.

Vist jeg bruker samme type shampo over lengre tid blir håret mitt fett og flatt, samme om det frisør shampo eller butikk.

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

har problemer med hodebunnen, så jeg bruker frisør shampoo....[:D]

Samme her.. Klør som en gal av butikk shampoo!

frisør..

Bruker bare butikkshampoo. Som oftest sunsilk, herbal essence, dove. Et eller annet som er billig [:)]

butikkshampo..

sunsilk, define og en til.. husker ikke helt hva den heter..... gliss tror jeg..
pleier bytte på litt..

nesten alltid butikksjampo.
en gang i halvåret så kanskje jeg kjøper frisørsjampoo, men resultatet er egentlig det samme som all annen sjampo :S

ORIGINAL: hissigproppen

ALLTID frisørshampo...

her bestiller jeg også.
bruker tigi, - og bestiller alltid for over 200, og betaler alltid masse toll [&:]

og ja, ang om det er best... hadde det vært opp til meg så hadde jeg kjøpt butikkshampo. men jeg har et helt umulig hår!!! ingenting som funker på det [>:]
har prøvd de fleste butikkshampoene, og en good del som frisøren har anbefalt - men tigi fant jeg helt selv - og det er den eneste som har funker [:)][:)]

Frisørshampo som jeg kjøper på lookfantastic.com [:)]

bruker kun frisørshampo... eneste jeg har vært 100 % fornøyd med, samt at når jeg bestiller fra lookfantastic betaler jeg under halvparten av det den koster her..
OG den varer over dobbelt så lenge som butikkshampo gjør.. så i det store og hele så sparer jeg på å kjøpe frisørshampo [8D]

Back
Topp