Frisører!

Tyggis

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Hva syns dere om at folk tar med bilder av frisyren de ønsker, som denne f.eks:

yey or ney?

Ei venninne av meg sa at frisøren hennes hata at hun hadde med bilder. Har aldri hatt det selv, så bare lurer hva dere mener.

Det er kjempe fint det,men vi gjør som regel oppmerksom på at å få helt likt resultat er nesten umulig.Kommer ann på hårtype,hårvekst,verver osv.Men det er ypperlig hvis man ikke klarer helt å få fram hva man mener:)

ORIGINAL: forvirretmor

Det er kjempe fint det,men vi gjør som regel oppmerksom på at å få helt likt resultat er nesten umulig.Kommer ann på hårtype,hårvekst,verver osv.Men det er ypperlig hvis man ikke klarer helt å få fram hva man mener:)

Så bra! [:)] Er mest lengden og måten det er klippet opp jeg er ute etter da, så helt likt blir det ikke uansett[:)]

ORIGINAL: Linkydonk

ORIGINAL: forvirretmor

Så bra! [:)] Er mest lengden og måten det er klippet opp jeg er ute etter da, så helt likt blir det ikke uansett[:)]

Da er det helt topp[:D]

Back
Topp